Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Mellemrør mellem udstødning 1 og 2?

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

Dilemma?

Klentz skrev:
    P.S.: Jeg ville have brugt en smiley mere, men programmet aksepterer åbenbart ikke brugen af mere end 4 smileyer!

Det er ok, Klentz, alting med måde, også glidecreme...

Det er jo også en vanskelig situation at sætte sig selv i :
    At ville strø om sig med smileyer og samtidig være et gammelt brokkehoved...

Bare gør som jeg : nøjs med at være gammel ( også selvom man ikke læser så godt indenad mere....)

Måske var det bare en arbejdsskade: de sidste tre måneder har jeg været sammen med ca 20 tyskere hver dag og forsøgt at oversætte hvad de siger til deres danske lærer. T il sidst drømmer man også på tysk....

Iøvrigt var det da en vellykket ombygning i det klip på youtube: hvordan man får en riskoger til at lyde som en motorcükel.

auf wienergeschnitzel

Nold

Frisk og udhvilet til den 27. juni!
    Og til den 13. marts! vi ses på Nørrebrogade!

Kommentar

S/M und bondage

Ang. smileyer, ja så er der måske heller ikke så meget at grine af. På den anden side så er der jo også noget der hedder en sur smiley. Det ved vi pølsemænd jo alt om.

Ang. Auspuff:
      Jeg skal såmænd gerne skåne jer for mine kommentarer vedrørende cyklen som potterne bliver testet på; men det fremgår jo klart, at i mangel af en dragstrip kan en flisebelagt havegang jo også gøre helt god fyldest. Så kan de legende børn og græssende husdyr jo lære det!

Gnavpotten...
      'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Smil og smæk

i mangel af en dragstrip kan en flisebelagt havegang jo også gøre helt god fyldest. Så kan de legende børn og græssende husdyr jo lære det!
        Ja mine øjenbryn røg også lige i vejret dér... men så tænkte jeg at det nok bare var fordi jeg var blevet gammel. Men dengang jeg var yngre (ung?) var det altså vildt nok at gøre det på en Puch Maxi. Også i ædru tilstand.

Nold

Kommentar

blå forrør

Kan egentlig godt forstå at forrør bliver blå. Egentlig mærkeligt de overhovedet holder til det!
          Prøv lige at se dette klip på youtube.com: yamaha xs first smoke after rebuild #2.

( Jeg fatter ikke lige det der med at "linke". Amatør...ak ja)
          Gert.
          Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
          nogen skal jo gøre det....

Kommentar

Working...
          X