Dilemma?
Klentz skrev:
P.S.: Jeg ville have brugt en smiley mere, men programmet aksepterer åbenbart ikke brugen af mere end 4 smileyer!
Det er ok, Klentz, alting med måde, også glidecreme...
Det er jo også en vanskelig situation at sætte sig selv i :
At ville strø om sig med smileyer og samtidig være et gammelt brokkehoved...
Bare gør som jeg : nøjs med at være gammel ( også selvom man ikke læser så godt indenad mere....)
Måske var det bare en arbejdsskade: de sidste tre måneder har jeg været sammen med ca 20 tyskere hver dag og forsøgt at oversætte hvad de siger til deres danske lærer. T il sidst drømmer man også på tysk....
Iøvrigt var det da en vellykket ombygning i det klip på youtube: hvordan man får en riskoger til at lyde som en motorcükel.
auf wienergeschnitzel
Nold
Frisk og udhvilet til den 27. juni!
Og til den 13. marts! vi ses på Nørrebrogade!
Klentz skrev:
P.S.: Jeg ville have brugt en smiley mere, men programmet aksepterer åbenbart ikke brugen af mere end 4 smileyer!
Det er ok, Klentz, alting med måde, også glidecreme...
Det er jo også en vanskelig situation at sætte sig selv i :
At ville strø om sig med smileyer og samtidig være et gammelt brokkehoved...
Bare gør som jeg : nøjs med at være gammel ( også selvom man ikke læser så godt indenad mere....)
Måske var det bare en arbejdsskade: de sidste tre måneder har jeg været sammen med ca 20 tyskere hver dag og forsøgt at oversætte hvad de siger til deres danske lærer. T il sidst drømmer man også på tysk....
Iøvrigt var det da en vellykket ombygning i det klip på youtube: hvordan man får en riskoger til at lyde som en motorcükel.
auf wienergeschnitzel
Nold
Frisk og udhvilet til den 27. juni!
Og til den 13. marts! vi ses på Nørrebrogade!

Kommentar