Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Seriøs tuning!!!

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

Kondolencetelegram

Hej Rune

Trist at læse, men glædeligt at du har sanser nok til at sende det videre så det ikke bare skulle ligge og samle støv i en garage i 20 år ligesom nogle af mine projekter...

måtte der altid være medvind på dit livs cykelsti!

Nold
    Shit Happens Island

Kommentar

Ja, så er min hjerneblödning (joke) gået over og jeg er igen gået igang med projektet, der jo udvikler sig hele tiden..
      der er nu indköbt 87mm cylinder(tak til Torben Andersen herfra), og jeg har besluttet at faseforskyde den 277 grader, da krumtappen jo er samlet i stråler (det var der ikke nogen der havde sagt), så jeg skal have en ny knast og tänding, men det fåes jo til 277 graders forskydning, så det er et spg om at spare op..
      Altså bliver det en 1045cc 88x87 faseforskudt motor..

Jeg er MEGET spaendt på hvordan sådan en lyder..

Men den bliver lavet efterhånden som der bliver tid og penge tilovers, skal jo også lige have cyklen opgraderet mht. at styre og bremse.. og det koster jo altsammen..
      Last edited by TXTracker; 09-11-2008, 14:35. Årsag: stavefejl..
      Rune, Horn County Outlaws

Kommentar

Fars store dreng

Rart at høre, du er i gang igen!
        Tålmodighed er jo en dyd, det er dig der bestemmer farten!
        1045cc, tjaa, husk nu bare at stemplerne skal i n d e n i cylindrene...

Nold, Shit Island

Kommentar

Hovedet!

Hey, jeg ville høre om der er nogen der ved om jeg kan bruge et XS-1 topstykke, det med 2 runde dæksler foran, på en nyere motor (omk '80)..

Det ser efter min mening pænere ud, det skal jo alligevel bearbejdes til den større boring og de større ventiler.
          Men er der nogen graverende forskel på de tidlíge og sene topstykker?
          Rune, Horn County Outlaws

Kommentar

Working...
          X