Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Nye koblingsplader - tilkøring

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

Oprindeligt indsendt af Nold Se indlæg

Du behøver ikke, tappe olien af for at arbejde med koblingen, bare læg svinet ned på siden på en gammel sofapude. Der løber kun en lille sjat ud for neden når du skruer sidedækslet af , hold en klud parat mellem motorblok og udstødningsrør.

held og lykke

Nold
    Nold..... Med din visdom, bør du også kunne rådgive os om hvorledes man får konen væk fra sofaen, når man skal have XS'eren op og ligge på siden i selvsamme sofa ?

Kommentar

bare læg svinet ned på siden på en gammel sofapude. Der løber kun en lille sjat ud for neden
      Nå, o.k. er det cyklen du snakker om her? Troede faktisk det var konen.

//Peter...
      'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Medhjælpende hustru

Oprindeligt indsendt af Leif Poulsen Se indlæg
        Nold..... Med din visdom, bør du også kunne rådgive os om hvorledes man får konen væk fra sofaen, når man skal have XS'eren op og ligge på siden i selvsamme sofa ?
        Hej Leif, nå du lever altså endnu...

Jamen det eneste der kræves er at hun lægger fjernbetjeningen fra sig et øjeblik, så kan hun holde i styret så blinklygteørerne ikke bliver bøjede mens farmand skruer. Blinklygterne sidder jo på metalstænger på en motorcykel. Det er kun på knallerter at de er lavet af plastic!

Forårshilsner fra Lorteøen

Nold

Kommentar

Forårsfornemmelser?

Oprindeligt indsendt af klentz Se indlæg
          Nå, o.k. er det cyklen du snakker om her? Troede faktisk det var konen.

//Peter...
          Åhh, hædr!

Det var ikke engang med vilje...!

Den minder mig om den med amerikaneren, franskmanden og danskeren , der falder i snak om, hvordan man gør sin kone ophidset.
          ( For dem der ikke allerede kender den:
          Amerikaneren siger: Jeg hvisker altid i hendes ører, hvor smuk hun er og hvor glad jeg er for at have scoret hende og hvor mange nye kjoler jeg vil købe til hende. Så bliver hun så ophidset at hun river skjorten af mig.
          Franskmanden siger: Jeg beder hende om at lukke øjnene. Så lægger jeg hende blidt på SOFAEN og lader min tunge glide blidt over hele hendes krop. Så bliver hun ophidset.
          Danskeren siger: Ja jeg hiver sgu bare underhylerne af hende, smider hende på køkkenbordet og giver hende fire hurtige hug, så er det overstået. Bagefter går jeg så over og tørrer mig af i gardinet og SÅ bliver hun ophidset...)

Forårshilsner fra Lorteøen

Nold

Kommentar

Hvor lang er den?

Oprindeligt indsendt af Dan Se indlæg
            Hej igen

De nye koblinsskruer jeg havde købt, viser sig at være et par mm. for lange, og har derfor gravet et spor i koblingsskålen.
            Hej Dan,
            Det er nok ikke fordi, skruerne har gået på. Snarere fordi, de ikke pressede pladerne nok sammen. Så var der ikke gnidningsmodstand nok. (har jeg nu skrevet noget gris igen?)

Nold

Kommentar

Working...
            X