Efter hoved rep, kunne jeg ikke starte.
Højlydte knald både gennem karburator og udsødning.
Dette tyder på at tændingen er sat for højt (boyer) Jeg flytter på tændingen så mærket på rotoren står mellem F og højtændingsmærket.
Motoren starter nu men skal holdes igang og jeg kan se ild ud af udstødningen efter kort tid stopper den med et knald ud af karburatorene.
Efter min mening står tændingen stadig for højt eller hvad?
Skal den vikelig stilles helt hen til F mærket og hvor skal den så stå ved 1500 omd?
Hvad sige menbranerne i karburatorene til et par baglæns eksplosioner?
Jeg har endda haft maskinen ude af rammen igen og tjekket at knasten ikke var hoppet en tand, det er vandskeligt at se om justerings mærket er helt lodret, men det var det.
Høje parader og lav profil ( især på Nørrebro)
Ulrik
Højlydte knald både gennem karburator og udsødning.
Dette tyder på at tændingen er sat for højt (boyer) Jeg flytter på tændingen så mærket på rotoren står mellem F og højtændingsmærket.
Motoren starter nu men skal holdes igang og jeg kan se ild ud af udstødningen efter kort tid stopper den med et knald ud af karburatorene.
Efter min mening står tændingen stadig for højt eller hvad?
Skal den vikelig stilles helt hen til F mærket og hvor skal den så stå ved 1500 omd?
Hvad sige menbranerne i karburatorene til et par baglæns eksplosioner?
Jeg har endda haft maskinen ude af rammen igen og tjekket at knasten ikke var hoppet en tand, det er vandskeligt at se om justerings mærket er helt lodret, men det var det.
Høje parader og lav profil ( især på Nørrebro)
Ulrik

Kommentar