Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Nogen der ved hvor man kan købe.

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Nogen der ved hvor man kan købe.

Hej bikerz.

På siden af vores kære BS38 karburatorer sidder en skrue. Hvis man piller den ud kan man sætte en anordning i, med en slange på til måling af vaccum, så man kan synkroniserer.

Den er vel en gevind M6. Nogen der ved hvor man kan købe sådan en dims, som jeg ikke aner hvad hedder. Den kunne hedde en studs.

MVH

Lige på en studs

Hvis der ikke er nogen der kan skaffe een, er det nærliggende at forsøge sig med en stump 6mm bolt og hvis den passer, bore et lille hul i midten og sætte en slange på ud til et vacuummeter.

Nold

Kommentar

Sædvanligvis medfølger der slangeadaptere i størrelserne M5 og M6 til diverse karburator test kits. Så mon ikke de også leveres i løsvægt fra de samme leverandører. Eller måske fra en velassorteret autoudstyrs pusher.
      'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Ok drenge

Jeg var ude i noget sjov hvor jeg ville bruge fysiken. Et par skruer med hul i er nok løsningen.

Se klippet, det er lidt sjovt. Jeg ved godt det er vist før, men den her var lidt anderledes.

http://www.youtube.com/watch?feature..._f05_a74Y#t=19

Kommentar

http://teltech.dk/shop/slangenippel-oe5-m6-5906p.html
          'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Slangenippel, ok, det er det So Ein Ding hedder.

Tak til jer for indlæg. Ser det ikke lidt sjovt ud det lille projekt der er lavet.

MVH

Kommentar

Skrue med hul

Jeg gjorde det at jeg tog en gammel racercykels bremser. Den lille skrue, der sidder på siden af bremsearmen, den man strammer kablet med passer perfekt.. Fint lille hul i og har samme gevind som i karb'en. Jeg sleb hovedet på den lidt mere glat

Kommentar

Hej Jeg har set i Louis kataloget fra Tyskland at de har dem, jeg har før bestilt vare der og de er hos mig efter ca 2 dage, de står under spezialadapter og fåes i M5 & M6 pris for et sæt med oringe og propper 15 Euro God fornøjelse

Kommentar

Working...
                X