Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

stempler xs 650/flere HK

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• stempler xs 650/flere HK

Hej min dejlig cykel har lige brændt hul i et stempel så overvejer at bore den op til større stempler er der nogen der ved hvor store man kan få og hvor man køber dem ???
    vil gerne have lidt flere hk og moment nogen forslag????

Du kan købe noget der hedder "big bore", de kan sikkert købes hos ringsted motor eller hos rudiger i tysklane, evt. søg på big bore xs 650 på ebay.

Du kan komme op på 750 ccm, nogen er helt oppe på 1000 ccm.

Kommentar

Jeg har sat 750 på min cykel. Og det købte jeg igennem www.heidentuning.com . Det gav jeg 5 k for. Men du også købe 800 cc og 1000 cc der. Det er en god side!!!

Kommentar

Bigbore...

Jeg kører også 750 cc og det fungere fint, der er flere der anbefaler at man til gadekørsel ikke går over, det vil jeg give dem ret i.
        jeg har nu kørt 10-15000 km med det og du skal over veje hvordan du skruer din mc sammen, der kommer flere vibrationer så det er låsemøtrikker eller låsetråd.
        Når det er sagt så er det bare med at få det bestilt, gør dig selv den tjeneste at få optimeret din porte i topstykket nu du har det afmonteret du vil ikke fortryde.
        Jeg køre selv med portet topstykke og 1 3/4 udstødning med korte megafoner. Jeg har monteret 36 mm Dellorto'er med lang indsugning og Sachse tænding.
        Der er den hage ved det at jeg fik så meget bundtræk at jeg måtte dreje ud i koblingen, så der var plads 8 plader.
        Det er en måde at få det bundtræk du efterspørger.. og der er masser af det..
        Husk at dyse den rigtigt når du når der til....
        Jeg bruger også Heiden - fint sted, alternativt kan du tjekke Rudiger xs shop.
        Mvh Torben
        Last edited by Torben; 30-07-2013, 9:48.

Kommentar

Working...
        X