Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Øv øv øv...

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

@Nold, jeg bøjer mig selvfølgelig i støvet for eksperternes erfaringer, men forstår ikke med den korte opstart, at de kan være skadet / slidt til. Jeg må formode at det er ud fra tests suppleret med et mikroskob.

Ringene er jo det hårde metal i dette tilfælde og det bløde der retter ind er vel cylinder forringen.

Men det er ikke det værd for at spare lidt kroner, det er nu mere fysikken i det.

De der familiemedlemmer der kan lave ringe, kan de så lave ringe til alle typer stempler. Jeg har 2 stk. dunstall XS højkomressions stempler liggende, helt nye, som selvfølgelig har deres egen opfundede stempelringe.

MVH

Kommentar

Sej Video

Hej Igen, Fedt du fik den igang og fin video. Kan du ikke sende et godt billede hvor man kan se dine udstødningsrør, for de lyder da bare for seje. Overvejer selv 45mm rustfri forrør og ligende potter, men der er altid sjovt at se/høre andres.

Har du info om leverandør/pris så lad mig endelig høre.

Kommentar

Rørende

Undskyld jeg blander mig i denne tråd

Først: Det var rigtig fedt at se og høre den igang det lyder bare godt med de der udstødninger som er sat på.

Og så anden ting:
        Det er nok mest til Christian - Du kan godt få fat i de der 45 mm rustfrie afgangs rør og så eksempelvis samme potter som på videoen, eller de der sidewind potter som Papa sælger. Det er dem jeg selv har på den ene af mine XS'ere og det er dælme musik......

Og så er det forår lige om lidt
        Muuuuuuahahahahahahahah
        Vh Ken Kristensen -

Kommentar

..

Ja det er altid spændende at høre, hvad andre har af potter/udstødninger, og hvordan det lyder. Måske vi skulle starte en tråd, hvor man kan smide videoer op med hvad man har på sin cykel? Så kan man få lidt inspiration (og så er det jo også meget passende her i februar måned, hvor det virkelig er begyndt at krible i maven. FORÅR).
          Jeg synes også selv de lød ganske godt. De var heller ikke helt vildt larmende (i hvert fald væsentligt lavere en uden potter på). De passede næsten også direkte på. Jeg har drejet beslagene ved passager fodhvilerne nedad, og så bukket dem en lille smule indad.

Potterne er købt ved wrenchmonkees:
          http://www.wrenchmonkees.com/webshop...r-megaton.html

Jeg har så pakket dem om med bedre glasuld (de der originalt sidder i dem kan knapt nok defineres glasuld):
          http://www.kickstartershop.de/index....oduct&info=452
          En plade er nok til begge udstødninger.

Jeg er i Aarhus lige nu og cyklen står ved mine forældre, og jeg har faktisk ikke lige noget billede. Men jeg skal nok lige smide et op næste gang jeg kommer i nærheden af motorcyklen.

Kommentar

Working...
          X