Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Elektronisk tænding

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Elektronisk tænding

Hej venner.

Jeg har lige monteret nyt elektronisk tænding på min maskine.
    Der er bare det lille problem at den nu ikke kan køre i tomgang, den kører op og ned først 2500 omd. så falder den til 800 omd. og så går den i stå. Den kører ellers udmærket men det er lidt træls at den går i stå eller farer afsted.
    Hvis der en derude der kan løse mysteriet vil jeg være glad lige nu er jeg rimelig

Olai Kolding

Har du fulgt denne 100%

http://www.yamahaxs650.dk/tips/Boyer/default.aspx

Kommentar

Ja det vil jeg mene vi har, jeg havde en mekaniker til at hjælpe mig. Det eneste sted vi var i tvivl var da vi afmoterede de gamle tændspoler eller hvad de hedder der var jo 2 og i den nye var der kun 1.

venligst olai

Kommentar

Lyder næsten som selve boxen der tilter. Hvis ellers aksel og magnethul følges ad, og den justerbare plade med spolerne sidder ordentlig. De er også lidt sarte med strøm tror jeg, det kan påvirke tændingstidspunktet - når min XS begynder at sparke lidt igen, så ved jeg det er tid at oplade batteriet .
        Jeg har monteret den "blå" sidste efterår, og bor jo tæt på, så hvis du stadig har problemer kan du evt. ligge en privat besked med tlf. nr. eller lignende.
        Venligst
        Johnny Nielsen

Kommentar

Working...
        X