Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Ladesystem XS650

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

Mere kul på

En tilføjelse til mit meget tidligere indlæg:
    Kulhandleren eksisterer i bedste velgående.
    Nu hedder de bare Elektrokul og findes her:

http://www.elektrokul.dk/

God tur!

Nold
    Flytter snart fra Shit Island til Devils Ditto...
    PS: er der nogen, der mangler en kattekilling?

Kommentar

Oprindeligt indsendt af PeterR Se indlæg
      Da jeg læste dit indlæg igen kan jeg godt forstå at dit batteri røg, og nådigt hvis det var det eneste.
      Du har jo haft fuld skrald på din feltspole, den er ikke blevet reguleret ned når spændingen over batteriet har nået de 13-15 volt.

Godt det virker.
      Jo, Det kostede da ogsaa en boyer taending og en regulator/ensretter..

Rundt regnet 3000 spir, bare fordi jeg havde travlt med at komme ud og köre..
      Rune, Horn County Outlaws

Kommentar

Hjelm..

Oprindeligt indsendt af TXTracker Se indlæg
        Lasse, Det er en Arthur Fulmer AF50, købt på Ebay efter lang tids søgen..

Jeg er rigtig glad for den, selvom det vel er så som så med sikkerheden efter 40 år..

Man kan købe nye retrofullface hjelme i Japan.. http://www.motobike.jp/product/3902
        Cool! Tillykke med den! Er det ikke noget af et sats at købe hjelm over nettet?

Kommentar

Oprindeligt indsendt af Lasper01 Se indlæg
          Cool! Tillykke med den! Er det ikke noget af et sats at købe hjelm over nettet?
          Handel på nettet er altid et sats, men jeg bestemte mig for, at hvis jeg ikke kunne passe i den, så ville den se godt ud på hylden ;-) .
          Der er også et visir til den, men det har jeg taget af, fordi det rammer min næse, når det er lukket (Det ser også mere Mad Max-agtigt ud med motorbriller) ...

Mht køb af hjelme generelt, er de meget billigere at købe i engelske webstores, så hvis man finder en man kan lide, kan man evt gå ind i en dansk forretning og prøve den på for at finde den rette størrelse, og derefter bestille den på nettet.. Det gælder jo også for anden beklædning iøvrigt..

Louis.de i tyskland er meget trygge at handle hos, og de har fuld returret. Man skal så bare selv betale for returforsendelsen..
          Tilføjede filer

Kommentar

Sorry..

Vil lige undskylde til tråd-starteren for at skifte emne.. Skal nok afslutte her. Men tak for info TxTracker! Fedt billede

Kommentar

Sorry

Vil også undskylde for afsporingen..

Mht monteringen af plast skruer, så er jeg lidt nervøs for hvor godt det holder her i sommervarmen, så jeg har prøvet at sørge for lidt køling til dem..
              Tilføjede filer

Kommentar

Working...
              X