Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Det årlige træf

Klap sammen
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

  • Det årlige træf

    Hej Webmaster.

    Nu nærmer tiden sig dette års xs'er højdepunkt. Nemlig xs'er træffet som jeg har set i min kalender afholdes om ca. 2 måneder. Jeg har set indlægget med diverse kommentarer om det i år skal afvikles på Fyn. Fyn er jo som bekendt fin, så den del er ok. Men jeg har kan ikke forstå at du ikke gør en større reklame for træffet som plejer at være et tilløbsstykke. Jeg syntes det burde stå som fast påmindelse på hjemmesidens forside. Men jeg ved jo ikke om bestyrelsen sidder tungt på dine skuldre og udøver censur siden der ingen "reklame" er, og det er derfor man skal grave ned i arkiverne i "mødestedet" for at finde datoen, hvis den skulle være glemt i mellemtiden.
    Ellers vil jeg bare sige, at du gør et flot stykke arbejde på klubbens hjemmeside.

    Kenneth

  • #2
    Ja, ja, ja - ikke hundse!

    Hej Kenneth

    Ro på nu. Der arbejdes hårdt på alle fronter, og de sidste aftaler er netop ved at falde på plads. Vi regner med at indbydelserne ryger ud om en uges tid, så I har noget at hænge op på køleskabsdøren, og ved samme lejlighed vil vi også se, om vi kan formå vores altid overbebyrdede webmaster til at klistre et link på forsiden.

    Vi ses på Fyn den sidste weekend i juni.

    Tres hombres...
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

    'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

    Kommentar


    • #3
      Nu får I snart papir på det

      Så skulle indbydelserne til årets havefest så småt være på vej ud til alle medlemmer som snail-mail. Så hold skarpt øje med din postmand/-dame i løbet af ugen.
      'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

      'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

      Kommentar


      • #4
        Man pines, jo...Klentz

        Tør du løfte sløret for bare en "snip" af årets program...???
        Een tænker på at der på øøøøeeeen findes til eksempel noget og går under navnet Vestfyens eller hvad ??? Er det et orkester eller bare noget og laver fis med balancenerven ???
        Nå, øl til side...vi glæder os !!!
        Last edited by Anders; 27-04-2009, 21:55. Årsag: smileys

        Kommentar


        • #5
          Klentz skriver han har problemer med at læse kortet på forsiden af xsdanmark, jeg har ingen problmer og dermed lidt svært ved at fejlrette det. Har andre samme oplevelse/problem.

          Klentz, har du prøvet at cleare din internet cache. Du ender som regel med at få ret gamle dreng.

          MVH Den Tykke IT mand

          Kommentar


          • #6
            Hej jeg havde også problemer med at læse kort og indbydelse
            den skrev at filen var beskadiget.
            prøvede så at trykke på opdater og så var den der.
            Mvh Erik

            Kommentar


            • #7
              IT finurligheder

              Sjovt nok, så kan jeg pludseligt også åbne filen, hvis altså jeg trykker på 'opdater' i browser vinduet. Hmm..

              //Peter...
              'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

              'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

              Kommentar


              • #8
                Elendig Data Behandling = EDB!!!

                Hej

                Første aften jeg så indbydelsen og kortet på hjemmesiden havde jeg også lignende problemer. Jeg kunne ikke løse dem ved at refreshe min browser.
                Dagen efter prøvede jeg fra et par andre computere, end den hvor jeg havde oplevet problemet. Derfra gættede jeg på at jeg måtte have et eller andet problem med den computer som jeg brugte første aften, eller at filen vitterlig havde være beskadiget som fejlmeddelelsen sagde noget om. For nu ser det ud til at fungere som tænkt på de computere jeg bruger.....

                Vi ses
                Vh Ken Kristensen -

                Kommentar


                • #9
                  Jeg ved ikke hvad der sker jeg kikkede på http://www.yamahaxs650.dk/Profiler/R...?vB_UserID=461

                  Her måtte jeg opdatere 20 gange og hver gang var der billeder der udeblev. Måske unoeuro er lidt for grådige med hvor mange kunder de ligger på deres webservere.

                  Men det er billigt, 11 kr. om måneden. Så bliver det værre så skriver jeg til dem.

                  MVH

                  Kommentar

                  Working...
                  X