Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Træf 2008

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Træf 2008

Så blev det ganskevist Ganløse som står for skud i 2008...og vi satser på, at der kommer rigtig mange herlige træfdeltagere...hvis nogen skulle være bekymret for evt. sammenfald med Roskilde Festival 2008, naturligvis af hensyn til vejret, skal jeg for god ordens skyld sige, at de starter warm up den 29. juni 2008 og først sætter alvorligt ind 3. til 6. juli 2008, så vores weekend skulle være reddet. (Vi ønsker nu osse dem rigtig godt vejr til deres træf...)

Undervejs vil jeg kyle informationer ud til jer i forum, når der er nyt, ligesom jeg vil søge råd, hjælp og arbejdskraft, hvis det altså er iorden med jer...?

Første information er: Kokken kommer sgu igen...ja, tro det eller ej, John-the-kok har allerede meldt sig klar til 2008. Så kan man jo allerede nu forholde sig til om man tør tage chancen eller om der skal madpakke med til hele weekenden...

Bare for en ordens skyld, træffet 2008 er så den 29.06. i Ganløse?

Hilsen
    Jan
    ============================
    Loud pipes save lives!

============================

Kommentar

Weekenden den 27. til 29. juni

Jeps, men ikke kun den 29., men hele weekenden og det er osse rigtigt at det er i Ganløse.
      Se stedet på www.polarhytten.dk.

Kommentar

Årets træf

Ja, nu nærmer tiden sig for at få rystet vinter støvet af cyklen. Og så kan vi begynde at se frem til årets store XS'er begivenhed: Træf 2008.

Til Anders-med-fingeren: Når tiden nærmer sig og du eventuelt står og mangler lidt hjælp, så sig til. Jeg vil ihvertfald gerne give en hånd med. Du skal bare sige til. Jeg kommer fra udkanten af København og kan hurtigt få xs'ern trillet til Ganløse.

Og til webmaster som gør et stort og flot arbejde med hjemmesiden: Hvorfor laver du ikke et eller andet iøjenfaldende på forsiden som reklame for Træf 2008. Jeg mener både nye medlemmer og nysgerrige måske kommende medlemmer kunne blive inspireret til at deltage i et sk... hyggeligt weekend træf i ren råhygge.

Vh. Kenneth

Kommentar

Træf 2008

jeg kan kun give Kenneth ret i at vores træf er alt for godt gemt på vores hjemmeside.
          jeg har selv ledt efter træffet på siden uden at finde noget om det.
          Træffet er vores største reklamefremstød derfor mener jeg at det skal poppe up på forsiden,
          meget tydeligt så selv amatører og ikke medlemmer ( og kommende) kan se det, det skal ikke være under flere sub-menuer.
          mvh
          karsten

Kommentar

Der sker snart noget...

Indbydelsen til årets træf er netop ved at blive færdigredigeret og så kommer den osse på vores hjemmeside så snart der er nikket til den fra klubledelsens side.
            Retfærdigvis skal det siges, at Peter har lagt "bannerreklame" for træffet på forsiden bag klublogoet og det kan man se, ihvertfald hvis browseren er explore, så står den og skifter mellem tekst og logo.
            Man kan vist ikke umiddelbart se det med firefox og netscape.

Kommentar

Nej korrekt at koden ikke kører med netscape (som lukker og slukker nu) samt mozilla/firefox (som har lidt fremgang).

Jeg har luret de besøgende på siden, der var 1.2 % der besøgte siden der kørte mozilla/firefox, og det var vist mig selv, fra en af mine mange linux maskiner fra mit dataværksted i kælderen.

Men jeg skal nok rydde forsiden med fast reklame når jeg får noget brugbart materiale.

Så husk lige elektroniske udgaver til den altid hårdtarbejdende webmaster.

MVH

Kommentar

Working...
              X