Så blev det ganskevist Ganløse som står for skud i 2008...og vi satser på, at der kommer rigtig mange herlige træfdeltagere...hvis nogen skulle være bekymret for evt. sammenfald med Roskilde Festival 2008, naturligvis af hensyn til vejret, skal jeg for god ordens skyld sige, at de starter warm up den 29. juni 2008 og først sætter alvorligt ind 3. til 6. juli 2008, så vores weekend skulle være reddet. (Vi ønsker nu osse dem rigtig godt vejr til deres træf...)
Undervejs vil jeg kyle informationer ud til jer i forum, når der er nyt, ligesom jeg vil søge råd, hjælp og arbejdskraft, hvis det altså er iorden med jer...?
Første information er: Kokken kommer sgu igen...ja, tro det eller ej, John-the-kok har allerede meldt sig klar til 2008. Så kan man jo allerede nu forholde sig til om man tør tage chancen eller om der skal madpakke med til hele weekenden...
Undervejs vil jeg kyle informationer ud til jer i forum, når der er nyt, ligesom jeg vil søge råd, hjælp og arbejdskraft, hvis det altså er iorden med jer...?
Første information er: Kokken kommer sgu igen...ja, tro det eller ej, John-the-kok har allerede meldt sig klar til 2008. Så kan man jo allerede nu forholde sig til om man tør tage chancen eller om der skal madpakke med til hele weekenden...

Kommentar