Hej allesammen og tak for et par hyggelige dage. Især tak til South Jutland Chapter for det store arbejde med at arragere, skaffe regnbyger og i det hele taget få det hele til at fungere. Og tak til kokamoks familie og ham selv for at lave al den dejlige mad mens kokken selv svævede over vandene (læs hang i baren og kastede øl i halsen ;o)...) Spøg til side...
Heldigvis gik der kun en hav time efter jeg var hjemme før det igen begyndte at regne...
Og tak til alle jeg der stemte på min cykel som årets mest snavsede...
Og tak til Jørgen for ikke at have internet så han kan læse her hvor hyggeligt det var at møde ham igen...
Og god bedring til Anders og tillykke med præmien for årets bedste stunt...
Nold
PS til næste år vil jeg foreslå ølstafet, kast med motor ( HD selvfølgelig), koldstartkonkurrence, tomgangskonkurrence og præmie for bedste lyd og....
Heldigvis gik der kun en hav time efter jeg var hjemme før det igen begyndte at regne...
Og tak til alle jeg der stemte på min cykel som årets mest snavsede...
Og tak til Jørgen for ikke at have internet så han kan læse her hvor hyggeligt det var at møde ham igen...
Og god bedring til Anders og tillykke med præmien for årets bedste stunt...
Nold
PS til næste år vil jeg foreslå ølstafet, kast med motor ( HD selvfølgelig), koldstartkonkurrence, tomgangskonkurrence og præmie for bedste lyd og....

Kommentar