Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Træffet -07

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Træffet -07

Hej allesammen og tak for et par hyggelige dage. Især tak til South Jutland Chapter for det store arbejde med at arragere, skaffe regnbyger og i det hele taget få det hele til at fungere. Og tak til kokamoks familie og ham selv for at lave al den dejlige mad mens kokken selv svævede over vandene (læs hang i baren og kastede øl i halsen ;o)...) Spøg til side...
    Heldigvis gik der kun en hav time efter jeg var hjemme før det igen begyndte at regne...
    Og tak til alle jeg der stemte på min cykel som årets mest snavsede...
    Og tak til Jørgen for ikke at have internet så han kan læse her hvor hyggeligt det var at møde ham igen...
    Og god bedring til Anders og tillykke med præmien for årets bedste stunt...

Nold

PS til næste år vil jeg foreslå ølstafet, kast med motor ( HD selvfølgelig), koldstartkonkurrence, tomgangskonkurrence og præmie for bedste lyd og....
    Last edited by Nold; 17-06-2007, 18:27.

Træffet

Også en hilsen og tak herfra til arrangørerne og alle jer andre som var med til at skabe rammerne for endnu en fornøjelig sammenkomst i XS-familien.

Specielt en stor hilsen med ønsket om god bedring til patienten. Håber du vil rekonvalescere hurtigt og uden andre mén end en såret forfængelighed over at måtte rende af pladsen i utide uden at kunne gøre arbejdet færdigt.
    (En evt. tillægsstraf vil først blive idømt, når målfotos er blevet gransket og resultatet af dopingtest foreligger. )

Ja, der er nu ikke noget som en forfriskende regnbyge (som Noa sagde), men bare for afvekslingens skyld nåede jeg da også lige at nyde en haglbyge inden jeg kom helt hjem.

Mvh Peter...
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

træffet

ja ja regn var der nok af, vi fik 5 km i tørvejr og så blev det til regn hele vejen hjem nord på, 275 km sur røv

Kommentar

Hyggeligt træf

Mange tak for et rigtigt hyggeligt træf til allesammen.

Desværre skulle jeg lige et smut ud af landet, da min kone glemte sin nøgle i huset. (Det sker når kvinder er gravide (Hvad vis mænd blev gravid))!
        Det var dejligt at se nogle ansigter bag det skrevne.

Jeg glæder mig til næste år, med håbentlig mere sol.
        ============================
        Loud pipes save lives!

============================

Kommentar

træf

Der skal også fra arrangørenes side også lyde en tak for god opførsel og oprydning , samt hyggeligt samvær. Vi forlod pladsen omkring kl 1300.
          Det var en stor glæde for en deltager i "debutant klassen "at se ansigterne på dem jeg har chattet med i årets løb, tak alle sammen.
          Venligst Ulrik

Kommentar

Vinder af SMARTASSLOTTERY...2007

Tak til alle som bar...når man spiller i lotteriet, må man jo osse ta´ præmien og jeg er sikker på at nogen nok skal sørge for at træffet 2007 vil blive husket for andet end bare vaaaaaannnnd ! Om ikke andet vil jeg vel nok blive mindet om "stuntet" ved passende lejligheder. Heldigvis er taget på Aabenraa Lazeret ganske tæt, så den del af festen lagde jeg ikke meget mærke til. Stor ros til personalet på sygehuset for rigtig god og hurtig behandling. Jeg kan ikke stille op i køen af angerfulde dopingerkendere og dermed presse pengecitronen med en roman eller hvad det nu er de skriver, dedersen cykelfolk, Klentz, for resultatet lå klar fredag aften til brug inden "lørdagsoperationen": Upåvirket (under 0,2 red.).
            Den naturlige forklaring havde da ellers været nemmere, hvis der havde været en ordentlig "bjælde" på, men nej...det må ha´været badeskoene, altså !
            Nå, s.... med det, håber at I alle fik et rigtig godt træf med byger både inde og ude...hvem var egentlig ham med det røde hår, den sjove næse og de ultra store briller ?
            Tilføjede filer
            Last edited by Anders; 20-06-2007, 12:44. Årsag: billede

Kommentar

Fukfingeren

Du har sikkert ret Anders. Men sådan nogen badetøfler, tilhører de egentlig hallucinogenerne eller er det mon barbituraterne? Og hvordan skal de indtages? Skal de ryges eller sniffes? Nå, men godt der ikke skete noget med kværnen. Det andet gror forhåbentlig sammen af sig selv, hvorimod reservedele koster kassen, og her hjælper vist hverken det gule eller det blå sygesikringsbevis.

Go' ferie

Peter...
              'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

wet-wet-wet

Til Jer gæve g(s)utter og -inder.
                Hvor var det et godt træf. På trods af lidt vand hist og her dukkede der mange op fra det ganske land og udland. Utroligt! Årets arrangører havde gjort deres benarbejde rigtig godt. Der var sørget for alt, hvad der behøves for at det kunne blive et godt træf. Underholdning i gården med motorcykelstunts (undskyld Anders og god bedring, hils Betty), levende musik af nogle gæve gutter samt deres dygtige sangerinde, Anita. Kokamok samt hans øgleyngel gjorde et rigtig godt arbejde (lidt malurt i bægeret: Kaffen søndag morgen, var måske lige stærk nok). At træblokken måske var lidt for hård var til at leve med, sålænge formanden var der til at hjælpe en ældre gigtplaget træfpensionist som mig. En særlig tak skal herfra lyde til Jill, for at du transporterede mit happengut frem og tilbage. Jeg glæder mig til at se Jer alle og mange flere til næste års træf. Kør ordentligt og pas godt på Jer selv derude. De bedste hilsener Taxi
                PS: undskyld at jeg snorkede så højt at flere ikke fik sovet.

Kommentar

Oprindeligt indsendt af Anders Se indlæg
                  Tak til alle som bar...når man spiller i lotteriet, må man jo osse ta´ præmien og jeg er sikker på at nogen nok skal sørge for at træffet 2007 vil blive husket for andet end bare vaaaaaannnnd ! Om ikke andet vil jeg vel nok blive mindet om "stuntet" ved passende lejligheder. Heldigvis er taget på Aabenraa Lazeret ganske tæt, så den del af festen lagde jeg ikke meget mærke til. Stor ros til personalet på sygehuset for rigtig god og hurtig behandling. Jeg kan ikke stille op i køen af angerfulde dopingerkendere og dermed presse pengecitronen med en roman eller hvad det nu er de skriver, dedersen cykelfolk, Klentz, for resultatet lå klar fredag aften til brug inden "lørdagsoperationen": Upåvirket (under 0,2 red.).
                  Den naturlige forklaring havde da ellers været nemmere, hvis der havde været en ordentlig "bjælde" på, men nej...det må ha´været badeskoene, altså !
                  Nå, s.... med det, håber at I alle fik et rigtig godt træf med byger både inde og ude...hvem var egentlig ham med det røde hår, den sjove næse og de ultra store briller ?
                  Anders For H****** !!!!!!!!!!!!!!

Man kan sgu da heller ikke lade dig være alene et øjeblik uden at du laver tossestreger

Jeg er sikker på at dit uheld selvfølgelig ikke er sket pga overdreven brug af alkohol. Men det virker sgu lidt skummelt at du åbenbart indhalerer dine badetøfler ??? Eller havde du bare tygget dem som var det khat blade ??

Nå men bortset fra det, så håber jeg at i alle havde et godt træf til trods for at "den gamle webmaster" ikke var der. Jeg havde en konfirmation i nærmeste familie.

Der er dog et spørgsmål jeg brænder efter at få svar på....... Hvem sponserede pilsnerne ved sømblokken når nu Anders valgte at finde en beskyttet bolig med betontegl............?

Hilsen

Leif

Kommentar

Many thanks to the organisers and all the other people who made it a wonderful XS 650 meeting.
                    Hope to see you all again next year or maybe earlier.
                    All the best wishes to Anders, that he will be okay again soon.

And now a personal question: Has anybody got the address, email-address or phonenumber of Frede from Egernsund? He asked me for a Speedometer and gave me his Phonenumber. But I think there must be something wrong with the number as I'll always get another guy.
                    Frede, please ask your wife about this other guy , or you can send me an email XS650@gmx.net if there is something wrong with the number I have.

Regards, Rainer

Kommentar

Working...
                    X