Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Træf 2014

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Træf 2014

Hej Alle.

Nyt fra Træfgruppen.

Hytten er som bekendt på plads.
    Musikken er også på plads nu "Fedtsteen´s trio
    Der arbejdes på højtryk på en invitation og menuen.

Der vil tilflyde mere nyt til stedet her, hen ad vejen, når der er nyt.

Mange venlige hilsner. Peter, Per, Anders, Hans Henrik og Claus
    Tilføjede filer

Træf 2014

Hej Alle XSére

Nyt fra træfgruppen:

Først og fremmest ønskes alle god jul og godt nytår og god fornøjelse med and og krudt, pas på begge dele.

Mad skal det bla. også handle om på årets træf, menuen er på plads, menukort er vedhæftet.
    Søllerødlejren er også på plads og glæder sig i den grad, billede vedhæftet.

Der arbejdes på indbydelse, den vil komme inden så længe.

Mange venlige hilsner. Peter, Per, Anders, Hans Henrik og Claus
    Tilføjede filer
    Last edited by Claus Stenlille; 23-12-2013, 18:47.

Kommentar

Træf 2014

Godt nytår til alle

Jeg glæder mig meget til dette års træf. Jeg håber at vi kan få en stor tilslutning til årets træf.
      Jeg har talt med Mols Linien om grupperabat, dette kunne desværre ikke lade sig gøre, så det er bare at bestille færge i god tid før, hvis i vil den vej over, der vil blive udbudt lavpristure 3 måneder før afrejse.
      Mvh John Gammelgaard

Kommentar

Bølgegang...

De hårde drenge laver turen til øen til en udflugt og kører hele vejen...Så vidt muligt uden at ramme "motorstien" mere end allerhøjest nødvendigt.

Gerne med opsamlings heat på turen. Har faktisk allerede hørt noget om kaffe og brunsviger i Langeskov....
        Gert.
        Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
        nogen skal jo gøre det....

Kommentar

Træf 2014

Det er da rart at høre, at XS-erne allerede står i tomgang og klar til at køre til træffet. Jeg tilslutter mig Gert - 90 kilometers kørsel over Fyn og vel noget af det samme på Sjælland - dog får den nordjyske fraktion lidt længere på den måde. Men brunsviger i Langeskov kan få mange til at køre langt - hørte i det Bjarne og Ib? - I kan godt varme ovnen op. Hilsen Bjarne.

Kommentar

Hårde gamle mænd

Hej Jeg regner også med at tage turen over broerne, jeg havde bare lovet at undersøge mulighederen med Molslinien for dem som syntes det var langt på en XS 650, vi beder til vejrguderne og håber at se mange ved Karioline om fredagen.

Støt nu op om træffet så vi har et træf i mange år fremover.

Kommentar

nemlig bjarne, gratis kage det går vi nordjyder ikke uden om

Kommentar

Kære XS'ere,
                Med stor glæde kan vi hermed invitere dig til årets Retro-Træf 2014, som afholdes i smukke omgivelser i Gniben på Sjællands Odde.
                Der er lagt op til et brag af et træf, med massere af omdrejninger, god musik, hvor "FedtSteens Trio" spiller Rock og Blues både fredag og lørdag aften, fællestur og spændende konkurrencer, og ikke mindst Smukke-Linda's fremragende kogekunst.
                Tilmelding på hjemmesiden www.yamahaxs650.dk Du deltager i konkurrence, ved tilmelding inden den 1. Juni 2014.
                De bedste hilsner
                Træf-Gruppen

Kommentar

I kommer da ikke til at lukke et øje der. Der vil være en lyd hele tiden der siger "GORI". Man kan drikke det væk.

Jeg ved godt jeg er reklame skadet.

Kommentar

Man kan drikke det væk.

Alt kan drikkes væk

Skulle man alligevel have mod på at træde indenfor, og oven i købet også sove indenfor, og gerne i en af suiterne, kan man, når tilmelding er afgivet henvende sig til mig for at reservere en suite.

Plantegning her: http://www.sollerodlejren.dk/billeder-2/billeder/ enkelte værelser er allerede optaget.

Vi ses. Mvh. Claus/Træfgruppen.

Kommentar

Træf 2014

Hvad sker der, skal vi ikke snart se nogle tilmeldinger, det skylder vi træfgruppen

Kommentar

Working...
                      X