Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Bagagebærer

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Bagagebærer

Hej

Er der nogen, som ligger inde med en bagagebærer til en XS'er?
    Den skal kunne sidde på en XS 650 fra1977 roadster model.
    Det gør ikke noget at den er pæn og hel og ikke nødvendigvis skal chromes om inden den kan monteres.

............ Og hvad koster den?

På forhånd mange tak
    Vh Ken Kristensen -

Osse bagagebærer

Hej derude.

Jeg kan osse bruge en bagage bærer, den skal passe til en SE fra 1982, har ledt på nettet alle mulige steder uden held. Jeg har fundet denne (se billede) på en finsk hjemmeside ved ikke om den var til salg eller noget da jeg ikke fattede noget som helst af sproget, den ser ikke så voldsom stor ud så en mage til ville passe mig rigtig godt. Jeg prøvet Ringsted motor men deres leverandør er stoppet med bagagebærer

Ses derude... Claus
    Tilføjede filer

Kommentar

Overlæs

Prøv evt at tage en kigger her: http://twins-inn.de de har da nogle på siden under Gepäcktransport.

Peter...

P.S.: Jeg ved ikke hvorfor linket er forsvundet fra vores liste under reservedele og tilbehør, men til gængæld står ebay så 2 gange! Måske netmesteren kan klarificere?
      'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

WebHamster ved ikke hvad han skal sige.

Slet jeres midlertidige internet filer. Disse .xml filer topmenuen er lavet på, hænger ofte fast.

MVH

Kommentar

Oprindeligt indsendt af Claus Stenlille Se indlæg
          Hej derude.

Jeg kan osse bruge en bagage bærer, den skal passe til en SE fra 1982, har ledt på nettet alle mulige steder uden held. Jeg har fundet denne (se billede) på en finsk hjemmeside ved ikke om den var til salg eller noget da jeg ikke fattede noget som helst af sproget, den ser ikke så voldsom stor ud så en mage til ville passe mig rigtig godt. Jeg prøvet Ringsted motor men deres leverandør er stoppet med bagagebærer

Ses derude... Claus

Jeg har en original bagagebærer med 2 originale Yamaha kofferter til, med nøgler og lås. Jeg kan maile billeder til dig. MANSGAARD

Kommentar

Hej Mansgaard.

Det lyder kanon du må meget gerne sende billeder http://mailto:clauseliasen@gmail.com/

Mvh. Claus

Kommentar

Curiosity killed the cat

Må vi andre ikke også godt se hvordan sådan en original bagagebærer med kufferter und der ganze molevitten ser ud?

Peter...
              Last edited by klentz; 29-03-2008, 9:43.
              'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

[QUOTE=MANSGAARD;2456]Jeg har en original bagagebærer med 2 originale Yamaha kofferter til, med nøgler og lås. Jeg kan maile billeder til dig. Er solgt til Claus.

Kommentar

Den døde kat

Nå, Klentz, så må du vente til træffet med at få den at se!
                  Jeg troede faktisk allerede at du havde sådan et sæt,
                  hvis nogen havde det ville jeg satse et væddemål på at det var dig!
                  Men jeg er også lidt nysgerrig....

Nold

Kommentar

katte har ni liv

Hej Nysgerrige.

Jeg lægger da billeder ud når jeg har fået monteret

Er forresten igang med at fremstille en kameraholder til at sætte på xs´eren, har fået 1/2 kvm. rustfri stålplade nogen der har nogen erfaring med at montere kamera på mc ?

Den største opgave bliver jo nok at få styr på rystelserne

Mvh. Claus

Kommentar

Bagagebærer

Hej Derude

Jeg har nyt med hensyn til bagegebærer.
                      Hepco & Becker har 2 typer en lille model og en stor model til tasker.
                      Jeg har set det i katalog ved Ry MC

Vi ses til det årlige træf.

John Gammelgaard
                      Medlemsnr 290

Kommentar

Hej JohnG, og andre som har bidraget til denne tråd indtil videre.

Det lyder rigig godt, med et navn - Hepco & Becker.

Jeg vil se om jeg kan finde en dealer i Københavnsområdet. Ellers kan jeg da nok få en hjem fra Tyskland via en webshop. Der er jo nok at vælge imellem ser det ud til.

Vi ses desværre ikke til årets træf. jeg havde egentlig tænkt mig at deltage. Men er desværre forhindret. Men næste år ser det sikkert anderledes ud, så det kan være at vi mødes der.......

God vind og jeg ønsker alle et godt træf. Glæder mig til at se billeder der fra, når de lander på hjemmesiden på et tidspunkt....
                        Vh Ken Kristensen -

Kommentar

Bagagebærer

Hej alle

Så har jeg fået købt mig en bagagebærer. Det er den lille af Hepco & Becker's. Den vil blive monteret snarest, og så vil der komme lidt nye billeder på min profil....
                          Tak alle for bidrag til denne tråd....

Vi ses nok derude.
                          Vh Ken Kristensen -

Kommentar

Working...
                          X