Nyheder : nu kan gæster skrive/kommenterer og give karakterer.
Annoncering
Klap sammen
No announcement yet.
Profilredigering er oppe at køre igen i nye omgivelser.
Klap sammen
X
-
Nu havde jeg ellers lige fundet ud af det gamle system
Jaa, men til gengæld er jeg bange for at men skal være nørd, for at kunne oprette/tilrette sin egen profil. Eller er det bare mig der der synes, at det er plevet volapyk. 'gem tekst som navn i kort note'?? Hmm...
Jeg får i hvert fald nogle mystiske koder op, når jeg forsøger.
Er der ikke lige nogle flere der kan prøve om det giver mening?Last edited by klentz; 13-11-2009, 23:05.'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.
'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.
-
Hej Peter, rart med noget feedback.
Det var mig ikke muligt at beholde den gamle pga. det i ikke så var at når i arbejdede på een side, så haved i faktisk fat i 4 forskellige sider. Sikkerhedsniveauerne på browserne strammes mere og mere, og jeg ville nu helst programmere det så der ikke kommer disse popups med "er det i orden at et eller andet volapyk", det virker så ikke hvis folk sidder og tror at deres 4 sider lange dokument nu er gemt.
Kort navn er det der vises i dropned boksen når nu du skal parre billeder med tekst.
Jeg er som regel alene om dette XS hjemmeside projekt, og jeg er ikke speciel god til dansk og det at finde på sigende korte tekster er tit svært for mig.
Det at parre billeder og tekster i celler gør at i frit kan flytte rundt på billederne på siden, det kunne man ikke i den gamle version. Hvis en celle efterlades tom som f.eks. på anders's profil, så vil den blive sprunget over i den nye version.
Du må meget gerne hjælpe mig med bedre hjælpetekster på siden. På mit arbejde har jeg en uddannet jurist til at gennemgå mine tekster, hun er virkelig skarp og kontant, så feedback og hjælp er altid velkommen.
Måske jeg oven i købet kunne få et medlem til at lave en hjælp med skærmprint og alting til siden.
MVH
Kommentar
-
Ja, det er mange ord og knapper og celler og menuer. Men når tingene bliver gjort i den rigtige rækkefølge, så funker det squ alligevel'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.
'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.
Kommentar

Kommentar