Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Vedhæftning af billedfiler

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Vedhæftning af billedfiler

Hej
    Er det kun mig der pludseligt har fået problemer med at hæfte billeder på et indlæg?
    I et forsøg på at udelukke at det skulle være en fejl 40, prøvede jeg at vedhæfte et billede som jeg allerede med held havde fået klistret på et tidligere indlæg, men ak nej, nu får jeg hver gang 'upload fejl' med teksten: 'This is not a valid image file.'

//Peter...

Et billede siger mere end 1000 ord, hvis altså det kan uploades.
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

ingen vedhæftning

Hej Peter
    Jeg har ligeledes prøvet i sidste uge at vedhæfte invitationen fra Tyskland
    Uden held.
    Høje parader og lav profil
    Ulrik

Kommentar

For at blive i mekanikkens verden så prøver du/I at mase en 12 mm bolt ned i en 10 mm møtrik.

I sidste uge var det maksimale dokument der kunne attaches 1 MB, indbydelsen fra DE var på 1.4 Mb.

Jeg (vores discount webhostingselskab) har sat en ny grænse på 3 MB for mig, hvilket er alt for meget hvis man ønsker en "flydende" sidevisning, ikke alle har en 100Mb internet linje som jeg har.

Mht at sætte det samme dokument på 2 gange. Kik i koden når du retter dit indlæg hvori det står i forvejen, der står noget i retning af (attach)et nummer(/attach). Dette med firkant paranteser. Hvis du laver en kode magen til der hvor du vil sætte dit attachment ind så er jeg sikker på du kan genbruge dit attachede billede så mange gange du vil over hele vBulletin boardet.

Ellers omdøb filen til et andet fornavn. Klentz, hvad var extension på dit billede. Vi elsker .jpg og .gif i sådan et browsermiljø. Ikke tiff og bmp. irfanview er gratis og kan konvertere.

Prøv det eller vend tilbage hvis det er noget sludder jeg har skrevet.

MVH jeres altid hårdtarbejdende webmaster.

Kommentar

Næ, næ, nææ, det kan jeg ikke.

Jeg kan stadig ikke uploade billeder. Jeg forsøger med jpeg og små billeder under 200 kb. Er der da ikke en eller anden behjertet sjæl, der kan uploade et billede under dette indlæg, så jeg kan blive overbevist om, at det er fra tastaturet og op , at fejlen ligger?

//Peter...

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

En opdatering af enten vBulletin eller af UnoEuro's linux/php driller kan jeg se. Jeg har forummet lidt om det, har sat forum image manager væk fra noget der hedder ImageShack og over til noget der hedder GD, aner ikke hvad GD er, men det virker igen.

Det hele startede med for store billeder, derfor min forvirring om din problemer klentz.

MVH

Kommentar

Tacker så mycket. Så er der ro på igen.

//Peter...

Kommentar

Working...
            X