Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

vedr. registrering på klubbens hjemmeside

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• vedr. registrering på klubbens hjemmeside

Hej Webmaster

Jeg har forsøgt at registrere mig, jævnfør anvisningerne - og med medlemsnummer 555. Det var de informationer jeg fik fra dig, da jeg henvendte mig.

Du skriver at du vil slette mig, hvis du ikke ser mig på rulle news inden en måned, hvilket er helt fair. Men jeg er dog usikker på om jeg mangler at færdiggøre noget i min registrering, siden jeg ikke har set mig selv på rulle news. Eller om jeg bare ikke har været hurtig nok....
    Ken jeg få dig til at se på om min registrering er OK, og give mig besked såfremt noget behøver at blive rettet?

På forhånd mange tak for hjælpen

BTW:
    Så har jeg fundet mig en XS'er fra 77, som jeg skal ud og hente idag - jubii
    Der mangler så bare syn af dyret, men det burde ikke været et problem, da den fremstår i rigtig god stand og alt ser ud til at være i orden på den. Så den skal bare synes og så i garage for vinteren - det burde lige give et par gode dage at køre lidt iog så er det slut for i år.

Når alt er OK vil jeg uploade billeder af den, så andre kan se den også

nednu en gang mange tak
    Vh Ken Kristensen -

Rulle teksten kommer ikke automatisk, det er en som vores nye ophængte kassereren skriver i ved lejlighed, når han er i danmark.

Billeder og lign. beskrivelser laver du i profiler, ikke i forum.

MVH

Kommentar

upload af billeder

Hej Webmaster

Jeg har idag forsøgt at uploade billeder til min profil. Jeg har forsøgt at gå frem efter anvisningerne andet sted på vore sider. Men jeg ender med en fejl som siger noget om at der ikke er diskplads nok. jeg har derefter modificeret de billeder som jeg har udvalgt til min profil. De fylder nu imellem 293 og 468 kb - netop ud fra devisen om at siden bliver tung, hvis billederne er for store.

Men ligemeget hvad jeg prøver,så ender jeg med samme fejl om at der ikke er nok diskplads.

Har vi diskpladsdproblemer, eller har du evt. en ide om hvad jeg gør forkert.
      Vh Ken Kristensen -

Kommentar

Hej Ken

Håber det er avatar du mener.

Prøv at få dem ned under 100 k. prøv evt. at se hvor store de andres er. De er jo kun meget få pixels i bredde og højde.

Og nej vi har ikke diskproblemer. Ikke op dette domaine. Det var kun på yamahaxs650.dk domainet jeg måtte opgradere.

MVH

Kommentar

Hej igen Webmaster

Nej, det er ikke avatar's jeg mener. Det er billeder til de op til 10 pladser, som vi har til rådighed. Det er dem der driller mig en del i øjeblikket.
          Vh Ken Kristensen -

Kommentar

Ok, jeg checker og vender tilbage.
            Jo vi er vist rendt fuld. Jeg hiver de gamle træf billeder ud mandag, de bruges ikke mere. Så du har ret.

MVH og tak

Kommentar

Working...
            X