Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Om at registerer sig.

Klap sammen
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

  • Om at registerer sig.

    Jeg kan se af referatet fra bestyrelsesmødet, at siden skal gøres mere brugervenlig.
    Det skal eks. være nemmere at registrerer sig.

    Det er nyt for mig at der skulle være problemer i den retning.

    Jeg hører gerne fra jer, hvad jeres problem var den gang i registerede jer, hvordan I løste det (mange af jer skriver til mig og jeg skriver tilbage med hints.).

    vBulletin som forumsiden er lavet på, er meget brugt i hele verden, og de har lagt mange kræfter i at lave et godt system.

    Så hjælp mig lige her folkens.


    MVH

  • #2
    Bliver referatet lagt på siden ?

    Kommentar


    • #3
      Uinteressant hjemmeside !!!

      Jeg synes vores hjemmeside bliver opdateret for lidt. Når man lukker op, kan man se henvisning til årets træf 2007, det er jo for længe siden passé. Der er referat for genneralforsamlingen 2003 og 2004. Hvad med 05 - 06 - 07 ?? Det tager jo ikke flere timer at opdatere disse ting.

      MANSGAARD

      Kommentar


      • #4
        Ja, ja, ja, bare hagl mig ned..., men det er sgu lidt svært at få tingene til at hænge sammen nogen gange mht. tiden.

        Som jeg skrev da jeg overtog hvervet så er min tid lidt knap og jeg har 2 små børn der fylder.

        Hvis jeg bare brugte halvdelen af den tid jeg har brugt på siden her, på min egen maskine så kørte den nok lidt bedre....

        Fremover skal jeg nok smide et dato check på nyhedspunktet så det forsvinder automatisk.

        Jeg har lavet et nyt forumobjekt der omhandler dokumener vedr. klubben.


        Dynamik på siden, den må du / I selv lave, via. sidens primære mødepunkt - forum - og profilsiderne.

        Mht referater, så kommer de nok på engang når jeg modtager dem, hvis de eksisterer. Jeg har kun haft webmaster titel siden julen 2006, så tidligere dokumenter er lidt svære at fremskaffe.

        MVH

        Kommentar


        • #5
          Registrerer sig

          Da jeg skulle oprette profil i dette forum havde jeg problemer med følgende:
          Når alt var udfyldt røg jeg tilbage til password ( og var altså ikke registreret)
          Herefter udfyldte jeg de samme spørgsmål utallige gange ... og røg atter tilbage til password
          Måske skyldtes det at jeg udfyldte en rubrik forkert : rubrikken med henvisning til hvem/hvor man havde hørt om forummet fra ... Jeg havde skrevet " Poul hørsholm "... Da jeg blot skrev Poul , var der ingen problemer , og jeg blev registreret ... Så måske lå fejlen hos mig
          Smil...Sussie

          Kommentar


          • #6
            om at registrere sig......

            Jeg er ikke uvandt med brugen af programmer, men jeg har her til formiddag brugt ca 4 timer ved "rytmeboxen" for at få afgang til de hellige haller, samt at oprette min egen profil. Det var ikke nemt, Jeg kan desværre ikke komme med noget konkret men sad og tænkte på de arme mennesker der ikke har den store edb viden, de har ikke en chance. Måske en udførlig " registrer dig" for dummies, med skærmbilleder skridt for skridt, der kunne sendes til dem der beder om hjælp.

            og derfor underskriver jeg mig da også:

            Nihil sine labore = intet uden arbejde.
            "nihil sine labore"

            Kommentar


            • #7
              Så er der lavet en lille "Forum howto". Der linkes til den forskellige steder fra.

              http://www.yamahaxs650.dk/hjaelp

              Nu kan jeg ikke gøre det bedre.....

              MVH

              Kommentar

              Working...
              X