Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Ny profilside Beta 1 parat.

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Ny profilside Beta 1 parat.

Blod sved og tårer er nu omsat til en ny Gør Det Selv profilside.

Prøv den, Kommenter den, find fejl.

Smid en masse skønne billeder og tekster på af jeres XS'ere......

Find den via forsiden.

MVH

Lækkert at se at der allerede er 5 kunder i "butikken" .

Første fejl fundet. Redigering af eks. tekst virker ikke. Der arbejdes på det.

Dem med sikker hånd kan bare skrive løs.

MVH

Kommentar

Hej

Kan kun få et Billed ind på hvad gør jeg forkert
      mvh Rhode

Kommentar

Gør du som jeg skriver, med felt 1, tryk vælg, upload billede, gem billede. Felt 2, tryk vælg, upload billede, gem billede, 3.....

Som jeg skriver så vises felt 2,4,6,8,10 ikke uden der er noget på nabo cellen der ligger et tal under.

Altså skal 1 være udfyldt inden 2 vil vises, 3 skal være udfyldt inden 4 vil vises osv. Dette aht. i ikke får lavet "skæve" profiler.

Jeg kan se bag systemer at du har smidt indhold i felt 4, men ikke i felt 3, kan det være det ?. Vælg slet felt efter du har valgt felt 4 på redigeringssiden. Se venligst hjælpesiden for feltnummerne.

I øvrigt så er dine billeder meget "kraftige", 2,5 mb er meget. Kog dem lidt ned. 640 x 480 er fint til dette formål http://www.irfanview.com hvis ikke du har andet.

MVH
        Last edited by PeterR; 26-02-2007, 22:15.

Kommentar

Til dem af jer der undrer jer over at der kun er navne på hver anden i profillisten så er det fordi i skifter email adresser som bare ...... , det er bindeleddet imellem vores medlemsliste og forumbrugernavnene.

Det er lavet så i selv kan indtaste navn postnr og by....

MVH

Kommentar

Forsiden prydes af tilfældige billeder fra profilsiderne og ikke mere fra de 23 samme billeder der har kørt i årevis.

Så nogen er røget af og andre er kommet til......

MVH

Kommentar

Flot

Hej Peter vil bare give dig en hilsen og sige at det er et kanont arb du gør
              mvh Rhode

Kommentar

Tak for roserne, jeg er ikke alene, der er også andre bagved siden der fortjæner ros, bols (kasseren) har også en hel del arbejde med at få tingene til at hænge sammen.

Håber mange vil bruge systemet, det har taget ca. 2 måneder at lave.

MVH

Kommentar

Ros

ja så vil jeg sige at det er et flot arb til dem der har med det at gøre og jeg vil bruge det håber osse mange ander vil
                  mvh Rhode

Kommentar

Working...
                  X