Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Beskydning - cyberkrig.

Klap sammen
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

  • Beskydning - cyberkrig.

    Vi har været under beskydning i ca. 24 timer, sikkert igen pga. vores deltagelse i Mellemøsten. Jeg har modtaget mere end 500 mails om, at nogen prøvede at finde en sårbarhed i systemet. Jeg har derfor i dag købt rettigheder til opdateringer på vores forum fra vBulletin. Det opdaterede forum er nu lagt på og forum er oppe at køre igen. Der er stille i min mailbox igen.

    Det er sørme også blevet mere overskueligt / roligt at se på. Der er nye og spændende nyheder/muligheder.

    Jeg ved godt at vi ikke bruger forum særlig meget, men der er så mange guldkorn til nye medlemmer / nye ejere af xs'ere så jeg ser det som en vigtig opgave at bevare vores forum.

    De manglende danske ord må i vente pænt på. Jeg har ikke lige 24 timer jeg kan hive ud af kalenderen for at oversætte. Det går nok kan jeg se.

    MVH - webmaster.

  • #2
    Til våben!

    Hej Webmoster

    Frisk initiativ der! Jo vi bruger da forum en del, jeg gør i hvert fald, Fjæsbogen og Gurgle har ikke adgang herhjemme...
    Og som du skriver, så er det jo her alle guldkornene ligger. Vi venter gerne på de danske ord til en gang, du får tid, det er jo frivilligt arbejde! Fint at du griber ind i tide og ikke venter på at få lov af generalforsamlingen eller sådan noget, går ikke ud fra penge er et problem i klubben. Keep up the good Work, som japanerne siger.

    Nold

    Kommentar


    • #3
      Lad os danne vognborg!

      Fuldstændig enig. Har også helt bevidst fravalgt Fæcesbook og andre überkommercielle sociale skraldespande her. Fint med en opdatering. Håber at det kan holde os inde i kampen en rum tid fremover.

      vh Klentz...
      'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

      'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

      Kommentar


      • #4
        Synd du ikke er på facebook Klentz, en af de mest livlige XS tråde ligger på facebook. Men de der amerikanere skærer godt nok mange xs'ere over og hardtail'er dem. Men opfindsomme det er de.

        MHT pris, så er det ikke dyrt at drive stedet her, omkring 40 kr. om måneden som jeg husker det. Forum koster 1200 kr. for et par år med opdateringer. Så ved i lidt om hvad jeres penge går til.

        Men uanset hvad man gør så kan man være 100% sikker på at cyber kriminelle folk altid har krudt til at ligge os ned. De kender alle svaghederne i alle systemer, de venter bare på at et land (ikke mindst en stat) dummer sig, og så ligger de web sites ned på stribe. De misbruger det for det meste bare ikke uden grund. Det der lige er sket er amatører er jeg sikker på, ellers var de lykkedes med deres forsøg.

        Men nogen skyder på vores lille land for tiden. De 35 websites på mit job, som jeg passer er også under beskydning for tiden.

        MVH

        Kommentar


        • #5
          Oprindeligt indsendt af xs650.dk Se indlæg

          Jeg ved godt at vi ikke bruger forum særlig meget,


          MVH - webmaster.


          Jeg er rigtig glad forummet, og alle de guldkorn og al det andet der kommer frem her, og ikke mindst tonen, har været på andre lister/forums, hvor man kun kommer tre led ned i tråden så sviner hinnanden til, så jeg håber da ikke det bliver nedlagt


          Fandt lige denne: http://goawaygarage.blogspot.dk/2009/11/hosk-500da.html

          Kommentar


          • #6
            Der er ikke noget der bliver nedlagt på forum siden. Det er jo nok dette fantastiske stykke værktøj, der er brugt mest tid på her på siden, og her regner jeg i den tid I har brugt på at skrive indlæg, ikke den tid jeg har brugt på siden, men jeg kan ikke hive 14 dage ud til at rede et evt. grimt angreb, så forebyggelsen er lidt penge til opgradering én gang imellem. Skulle det gå helt galt så har de kære hostere unoeuro.com også muligheder for at man kan købe en restore, men det håber jeg ikke vi skal ud i.

            Fortsat godt forår.

            Kommentar

            Working...
            X