Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Bagagebærer og blinklys?

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Bagagebærer og blinklys?

Check lige den bagagebærer.
    Hvordan bevarer jeg mit blinklys?
    Det skal jo monteres i samme skrue.
    Er det nemmest at vælge en anden bagagebærer?
    Eller sætte et andet blinklys på bagagebæreren.
    Mvh Hans

114.42 KB

Mvh Hans, XS650B, 1975

Er der ikke plads til at du kan sætte en længere bolt i. Det er da den nemmeste løsning.

Mvh Nich []

N A Østergaard

Kommentar

Nej, bliklyset kan ikke være der for rammen.
      Det kan man vist ikke helt se på billedet.
      Er der nogen der har denne bagagebærer og stadig har blinklys?

Mvh Hans, XS650B, 1975

Kommentar

Hej Hans!

Nu ved jeg jo ikke hvor meget plads der skal reserveres til tasker eller evt anden oppakning, men der er principielt to løsninger, som jeg ser det: Anskaf nogle kortere blinklys, og monter dem direkte på bagagebæreren, eller anskaf en nummerplade/baglygteholder, hvor blinklysene kan monteres.

Prøv fx at checke i 'galleri' på forsiden, der kan du i blandt finde billeder med eksempler på hvordan andre har løst problemet med bagagebæger og blinklys.

Mvh Peter...
        'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Jeg har stadig ikke fået det lavet.
          Men nu er den kommet ind og det er til at stå med.
          Jeg kan altså ikke finde et billede her på siderne hvor man kan se hvordan man kan montere blinklysene længere bagud på baglygte holderen.
          Er der ikke en der kan sende et billede?
          Hvor kan en baglygte holder med blinklys købes?
          Mvh Hans

Mvh Hans, XS650B, 1975

Kommentar

Hej Hans

Du skal simbelthen have en sådan kombineret baglygte og blinklysholder jeg har lige skruet min af for at sende den til chromning.
            Prøv Per hos Ringsted motor eller køb og salg her på siden.
            Venligst Ulrik

Kommentar

Hej Hans

Kan man ikke "bare " lave et lille beslag af et kort stykke fladjern 5- 10 cm med hul i hver ende og vende eller dreje det så blinklyset kommer op og stikker ud i hjørnet over hvor bagagebæreren bøjer op fra det vandrette stykke mellem fasgørelserne. på billedet ser det ud som om der er plads der. Evt kan det blive nødvendigt med et par knæk på det så der er plads til ledningen inde bagved? Alu er dejlig nemt at arbejde i men vil nok knække hurtigt pga rystelserne når man kører!

Nold

Kommentar

Hej Hans!

Håber du kan se på dette billede, hvordan du evt kan gøre.

71.8 KB

De skulle vel nok kunne trylles fast på den baglygteholder du allerede har.

Mvh Peter...
                'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Working...
                X