Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Leje størelse??

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Leje størelse??

Hej er der nogen af jer der kan fortælle mig størelsen på knastlejerne og baghjulslejerne. jeg fandt for noget tid siden en hjemme side med alle disse data, men fik jo selvfølgelig ikke gemt adressen[V] Det skal lige nævnes at jeg kører en 447 fra 83.

Mvh Frank T

He Frank!

Kuglelejerne til knastakselen er standardlejer type 16005 C3.
    Baghjulslejerne er ligeledes standardlejer type 6304 2RS, og skal vi lige tage forhjulslejerne med, så er det type 6303 2RS. Tilføjelsen '2RS' indikerer, at der er tale om et lukket leje, hvilket er en lille forbedring i forhold til det originale åbne leje. Det skal måske også lige nævnes, at såvel i de støbte letmetalshjul, som i trådegerhjul benyttes samme lejer.

Mvh Peter...
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Tak for hjælpen, så har jeg lidt til de lange vinteraftner.

Frank T

Kommentar

Hej Frank....

Et lille råd. Prøv at bruge en værktøjs sælger istedet for den lokale mc pusher f.eks LMG der sælger kvalitets lejer, pakdåser til en god pris. Du kunne jo også søge på nettet nu du har numrene

mvh Nich[]

N A Østergaard

Kommentar

Working...
        X