Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Sidestøtte

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Sidestøtte

Hei !
    Jeg lurer på om min sidestøtte er skadet/bøyd, eller om den skal være sånn. Har lagt ved bilde som viser hvordan den ser ut. Problemet er at Xsen heller litt for mye over til siden når den står på sidestøtten, så jeg må bruke en trekloss e.l å legge under. Hvis den er bøyd - hva er enkleste måten å få den riktig på ?

David

94.64 KB

quote:
    Har lagt ved bilde

Hvor???
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

quote:
      Originally posted by klentz

quote:
      Har lagt ved bilde

Hvor???

Nå tror jeg det skulle være på plass. Jeg bruker vanligvis Mozilla Firefox, og når jeg der valgte "insert image" fikk jeg bekreftelse på at opplasting var ok men bildet kom ikke med i innlegget. Prøvde å poste på nytt vha Explorer og da ser det ut som om det gikk bra. Har postet bildet i opprinnelig melding.
      Beklager
      David, Mandal, Norge

Kommentar

Hej David!

Jeg kan ikke umiddelbart se, at der er nogen fejl ved sidestøtten på billedet. Men se evt. også svaret til Nich om samme emne.

Mvh Peter...
        'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

quote:
          Originally posted by klentz

Hej David!
          Jeg kan ikke umiddelbart se, at der er nogen fejl ved sidestøtten på billedet. Men se evt. også svaret til Nich om samme emne.
          Mvh Peter...

Hei og takk for svar! Nå har jeg banket litt på sidestøtten med en slegge og rettet den ut. Det hjalp en del, nå står sykkelen stødigere. Kunne forresten godt tenke meg å gjøre "foten" litt større så den står litt stødigere, vet du om noen har forsøkt det ?

Kommentar

Det er bare at lave en plade af 3-5 mm jern og svejse på. Start med en papskabelon og check at den ikke rammer ustødningen eller tager af frihøjden når du lægger cyklen ned i svingene. Om faconen er regulær gør ikke så meget. det er arealet der betyder mest. Jeg har gjort noget andet: jeg har lavet en lille kvadratisk plade af alu ca 8x8 cm som kan sniges ned langs batteriet i batterikassen eller i inderlommen.
            Nold

Kommentar

Working...
            X