Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Stelnummer/årgang.

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Stelnummer/årgang.

Hej, Findes der et sted, hvor jeg ud fra stelnummeret kan se hvilken årgang og model min maskine er???

Frank T

Her er noget.

http://home.wanadoo.nl/yam650/ og http://www.biker.net/650parts_index.html

Mvh Michael

Michael

Kommentar

Hej Frank!

Ja,ja. Du behøver nu ikke at søge så langt væk. Du kan jo fx starte med at kigge dig lidt omkring her på "vores egen side": www.yamahaxs650.dk/om/stelnummer.htm

Mvh Peter...
      'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Ok tak for vejledningen, da min har stelnummer: 447461662 går jeg ud fra at den er fremstillet i 81-82. og at den har været rød fra starten, er det rigtigt??

MVH Frank T

Kommentar

Hej Frank!

Ja, det er fuldstændig korrekt opfattet. Det er således en af de aller sidste "normal" XS'ere (i modsætning til "Special" modellerne). Sidste officielle årgang for disse er netop 1981, som godtnok blev solgt uændret helt frem til i hvertfald 1984.
          Modellen blev i øvrigt kun udbudt i Europa og Japan.

Mvh Peter...

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Jeg takker og bukker[] lidt sjovt at tænke på at min maskine var rød engang...... synes nu at sort også passer fint til den.den ligner meget den her oppe i hjørnet, borste fra stafferingerne og at mine ure er blanke. jeg får klistret et billede på min profil, lige så snart vejret tillader at den kan blive fotograferet ude...[][]

Mvh Frank t

Kommentar

Ellers kan du vel sætte et par lamper op inde i stuen, og forevige den der. Sådan en cykel pynter jo i ethvert velassorteret hjem.

Jeg mener forøvrigt, at det ærede "medlem" Anita Kulas (undskyld Anita!) har en som din, i meget original stand, både hvad angår lak og stafferinger. Prøv evt. at checke hendes profil.

Peter...

Kommentar

Hej Peter, det der med stuen synes jeg personligt er en udmærket ide. men jeg har på fornemmelsen at jeg er den eneste her i huset[}]
                Jeg fandt nogle billeder af Anita´s maskine, den ser rigtig velholdt ud. som sagt er det lidt sjovt at forstillle sig min maskine har set cirka sådan ud fra ny[][]
                Jeg håber at jeg får mulighed for at se nærmere på nogle af alle de spænnende maskiner, her i klubben i løbet af sommeren.
                Lige nu er der længe til forår[xx(]

Mvh Frank T

Kommentar

Hej Frank T!

Hvor finder du/i billederne?

PS.: Herligt med enddu en fynbo i klubben, velkommen! Jeg ser frem til at møde dig på vejen til foråret [8D]

mvh Lasse

Kommentar

Billeder findes i Galleri, samt hvis du klikker på fornavnet i medlemsprofilen, forudsat selvfølgelig at det pågældende medlem selv har fået lagt nogle billeder ind (fremgår af "J" under profil). Vil hermed samtidig opfordre til, at nogle flere medlemmer vedhæfter billeder til deres profil (mailes til webmaster), af sig selv og deres cykel.

Mvh Peter...

Kommentar

Working...
                    X