Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Pivot shaft

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Pivot shaft

Ja sådan hedder den bolt jeg desværre har knækket jf. Haynes. Den er den der låber gennem stellet i bagsvingeren og som er forsynet med smørre dysser. Så jeg skal have en ny med låsering og hele molevitten. Er der nogen der har forslag til hvor den kan købes ?

MKH
    Jacob
    PS: Det var en grim oplevelse da den knak, møtrik m.v forsvandt uden at jeg opdagede det, men det gjorde jeg da jeg så skiftede gear og hele bagsvingeren rykkede sig - uff, men ingen uheld heldigvis.

Jacob

Hej Jacob!

Rüdiger (se kontakter) fører en aftermarket model til 29 Euro. På tysk hedder den 'Schwingenbolzen'.

Mvh Peter...
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Hej Peter

Tak for svar. Jeg fandt Rüdiger, men kunne ikke se den på deres side. Nu skriver jeg en mail til dem og håber på det bedste.

MKH
      Jacob

quote:
      Originally posted by klentz

Hej Jacob!

Rüdiger (se kontakter) fører en aftermarket model til 29 Euro. På tysk hedder den 'Schwingenbolzen'.

Mvh Peter...

Jacob

Kommentar

Jeg har læst et par tråde om tilsvarende problem, men ikke rigtigt taget det alvorligt. Har andre hørt om problemet. Det kunne jo have haft alvorlige konsekvenser.

Hilsen MAS

Michael

Kommentar

Hej Jakob.
          Du klikker bare ind på shop, og så videre ind på Fahrwerk, og så ruller du stille og rolig nedaf på siden. Så kommer der 2 billeder med Schwingenbolzen,,en til årgang 70-73, og en til 74-84. Så nemt er det.
          Mvh Michael.

Kommentar

Working...
          X