Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Eger til en 75

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Eger til en 75

Ved nogen hvor rustfrit stål eger fås hurtigst, bedst og billigst. Samt hviken størrelse man skal have eller hvordan man måler det ud på fælgen. Spørg ikke hvorfor men jeg klippede alle de gamle af uden at måle en enkelt først!!

Mvh Michael

Michael Sønke

Hej Michael.
    Prøv at gå ind på Ringsted motor`s hjemmeside,,det ligger som et link her på siden,,under kontakter.
    Der kan du se et billed af et komplet galvaniseret egersæt til yamaha xs 650,,incl. nipler.
    Mvh. Michael.

Kommentar

Hej Michael!
      Jeg ved at Halco normalt ligger inde med komplette sæt rustfrie eger der passer til de originale nav og fælge. Der er hurtig levering og der kan betales med credit card.
      De kan også fås i Tyskland, men her er betalingen som regel lidt mere besværlig, da de her ofte ikke tager internationale credit cards.

Mvh Peter...
      'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Hej Peter.
        Jeg tror ikke man kan købe noget hos Halco længere.
        Tony Hall døde D. 26/6, og på hjemmesiden oplyses det at man er i gang med et ejerskifte og mulig lukning.
        Mvh Michael.

Kommentar

Hej Michael!
          Sandt nok. Ære være hans minde. Gu' ved hvad der er blevet af lageret der? Nå, men så har Twins-Inn da stadig rustfrie eger til originale XS fælge og nav på deres hjemmeside.

Peter...
          'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

quote:
            Originally posted by Michael

Ved nogen hvor rustfrit stål eger fås hurtigst, bedst og billigst. Samt hviken størrelse man skal have eller hvordan man måler det ud på fælgen. Spørg ikke hvorfor men jeg klippede alle de gamle af uden at måle en enkelt først!!

Mvh Michael

Michael Sønke

xs1,xs2,tx650,xs650c

Kommentar

quote:
              Originally posted by Michael

Mvh Michael

Michael Sønke

du kan købe eger i alle størrelser hos MORS BIKE der laver dem du vil have efter mål, hun er tilmed rimelig med priserne.

xs1,xs2,tx650,xs650c

Kommentar

Working...
              X