Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

korte af forgaffel..

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• korte af forgaffel..

Hey ..
    jeg har den her forgaffel som er ca 150mm for lang.
    og den vil jeg gerne have kortet af ...

er der nogen der har nogle tip og tricks til dette -
    noget man feks. lige skal huste når man gør det ..

eller andet?
    Tilføjede filer
    / ---

“It is better to keep your mouth shut and appear stupid than to open it and remove all doubt.” Mark Twain

afkortning

Der bør sidde et par forlænger stykker du kan skrue ud, de sidder normalt dækker af befæstningerne.
    Ellers har jeg et par fine standard rør liggende du kan købe til en fornuftig pris.
    Snart ferie klar
    Ulrik

Kommentar

ok - det ser jeg lige når de bliver adskilt, havde ellers forestillet
      mig at dreje af dem og skære nyt gevind - eller er det ikke tilrådeligt,
      hvis ikke det bare er et par forlængere der skal af...

// p

Oprindeligt indsendt af ulrik Se indlæg
      Der bør sidde et par forlænger stykker du kan skrue ud, de sidder normalt dækker af befæstningerne.
      Ellers har jeg et par fine standard rør liggende du kan købe til en fornuftig pris.
      Snart ferie klar
      Ulrik
      / ---

“It is better to keep your mouth shut and appear stupid than to open it and remove all doubt.” Mark Twain

Kommentar

forlænger

Har kikket lidt på billedet samlingen sidder sandsynligvis under lygteholderen.
        Den stabilisator der sidder ml skærm og lygte holder, vis den skal hensygne i rode kassen ville jeg evt. være interesseret.
        Højt skum
        Ulrik

Kommentar

Hej Det ser ud til at det er et par lange rør fra AME i Tyskland, jeg tror du bare skal have et par normale rør, hvad er de i diameter 34 mm eller 35 mm ?
          Mvh John Gammelgaard

Kommentar

Det er lige præcis det det er - Lange fra AME i tyskland...
            det er str 35 mm...

men kan jeg bare sådan uden vidre skifte rørene - er der ikke noget
            med fjedre osv - eller er det kun selve rørene der "lange" ..

Oprindeligt indsendt af Johng Se indlæg
            Hej Det ser ud til at det er et par lange rør fra AME i Tyskland, jeg tror du bare skal have et par normale rør, hvad er de i diameter 34 mm eller 35 mm ?
            Mvh John Gammelgaard
            Last edited by schioler; 12-07-2013, 8:16.
            / ---

Kommentar

Du kan bare skifte rørene, eller bytte med en der ønsker en lang forgaffel

Kommentar

er igang med at lede...

Oprindeligt indsendt af Johng Se indlæg
                Du kan bare skifte rørene, eller bytte med en der ønsker en lang forgaffel
                / ---

Kommentar

Oprindeligt indsendt af schioler Se indlæg
                  Det er lige præcis det det er - Lange fra AME i tyskland...
                  det er str 35 mm...

men kan jeg bare sådan uden vidre skifte rørene - er der ikke noget
                  med fjedre osv - eller er det kun selve rørene der "lange" ..
                  Der er nogle afstandsstykker ovenpå fjedrende - samme længde som rørende er længere end de originale.
                  Venligst
                  Johnny Nielsen

Kommentar

dvs. jeg skal have fat i nogle nye afstandsstykker også -
                    jeg har fundet et par standard str. 35 mm rør - TAK Ulrik

Oprindeligt indsendt af JohnnyN Se indlæg
                    Der er nogle afstandsstykker ovenpå fjedrende - samme længde som rørende er længere end de originale.
                    / ---

Kommentar

FANDT et sæt orig. gaffelben som var renoveret.
                      så det kunne ikke være meget lettere!

// p
                      / ---

Kommentar

Oprindeligt indsendt af schioler Se indlæg
                        dvs. jeg skal have fat i nogle nye afstandsstykker også -
                        jeg har fundet et par standard str. 35 mm rør - TAK Ulrik
                        Nej - det jeg mente var at der sidder sikkert nogle afstandsrør der kompensere for længden. Med original længde rør er afstandsstykker overflødige.

Fristende med de lange rør, men sikkert ikke nemt at få gennem syn.
                        Venligst
                        Johnny Nielsen

Kommentar

jeg har fundet et komplet sæt nye orig. gaffelben der er renoveret
                          og har fået dem monteret..

det er pga. et toldsyn at jeg skifter dem ud - de lange duer ikke rigtig
                          siger synsmanden - told kan forlange billeder af maskinen og
                          det ville ikke være godt med en lang gaffel på. Var det et alm. syn var han ligeglad med de lange rør - som han siger - den skal kunne bremse, lyse og der må ikke være frigang i gaffel og baggaffel...

Så når den er toldsynet osv. kan jeg komme igang med projektet..

Oprindeligt indsendt af JohnnyN Se indlæg
                          Nej - det jeg mente var at der sidder sikkert nogle afstandsrør der kompensere for længden. Med original længde rør er afstandsstykker overflødige.

Fristende med de lange rør, men sikkert ikke nemt at få gennem syn.
                          / ---

Kommentar

Working...
                          X