Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Svejsning af bagende

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Svejsning af bagende

Jeg ville høre om der er nogen der er i stand og har mulighed for at svejse et "rearloop" kit på min xs'er? Jeg har desværre ikke selv færdighederne til det. Men vil selvfølgelig hjælpe til på al tænkelig og mulig måde. Og betaler også gladeligt for det .
    Det eneste er bare, at færdigresuætatet skal være ret pænt, så man umiddelbart ikke ligger mærke til der er lavet en modefisering

Oprindeligt indsendt af LasseBaastrup Se indlæg
    Jeg ville høre om der er nogen der er i stand og har mulighed for at svejse et "rearloop" kit på min xs'er? Jeg har desværre ikke selv færdighederne til det. Men vil selvfølgelig hjælpe til på al tænkelig og mulig måde. Og betaler også gladeligt for det .
    Det eneste er bare, at færdigresuætatet skal være ret pænt, så man umiddelbart ikke ligger mærke til der er lavet en modefisering
    Hej jeg kan hjælpe med svejsning, har du selv stumperne til rearloopet eller... kan tilbyde dig mig/mag svejsning eller tigsvejsning.

Med venlig hilsen Torben

(jeg bor omkring Frederikssund)

Kommentar

.

Hej Torben!
      Mange tak for tilbudet, super lækkert!
      Men jeg har snakket med en af mine brors veninder som nok godt kan lave det.
      Da det er lidt mere nærliggende vælger jeg det. Men! Hvis hun ikke kan løse det, tager jeg meget gerne i mod dit tilbud.
      Så jeg vil kontakte dig hvis det ikke lykkes.
      Men mange tak

Vh Lasse

Kommentar

Working...
      X