Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Smadret gearkasse..

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Smadret gearkasse..

i 2007 var min XS desværre ved at smide mig af, motoren satte sig fast og her efter adskillesen af motoren kan jeg se at der er smadret 4 tandhjul i gearkassen.
    det drejer sig om de to 2th og to 5th gearhjul.
    er der nogle i forumet der ved om man stadig kan købe disse tandhjul ????
    eller er der nogle der har adresser på engelske motorcykel ophuggere, har hørt at man kan få motorer til små penge derovre.

Smadret gearkasse

Oprindeligt indsendt af hyldahl Se indlæg
    i 2007 var min XS desværre ved at smide mig af, motoren satte sig fast og her efter adskillesen af motoren kan jeg se at der er smadret 4 tandhjul i gearkassen.
    det drejer sig om de to 2th og to 5th gearhjul.
    er der nogle i forumet der ved om man stadig kan købe disse tandhjul ????
    eller er der nogle der har adresser på engelske motorcykel ophuggere, har hørt at man kan få motorer til små penge derovre.
    Jeg ville starte med at ringe til Per Ringsted motor for at høre om han har et par brugte tandhjul. Ellers har han måske nogle nye. Rüdiger i Tyskland er også en mulighed. Her finder du alt hvad hjertet begærer af nye dele til kværnen. Begge adresser finder du på forsiden under "kontakter og links" Og så er der her i Forum rubrikken "Køb". Her kan du efterlyse det du mangler. Det kunne jo være, at et af medlemmerne har noget liggende.

Kenneth
    Last edited by kenneth; 18-02-2008, 7:25.

Kommentar

Der er truckloads af komplette transmissioner til XS650 på e-bay til mellem 25 og 35 $. Just go for it!

Peter...
      'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Pas nu på med det der ebay. Man skal være oprettet, og det er ikke noget der sker time for time, det tager dage. Det foregår via alm. post. Så man kan ikke byde før kontoen er i orden.

Hold jer til den tyske, så er porto og moms/skat ikke så stod. Der er flere skræmme eks. her inde om at prisen bliver høj på grund af $ køb.

Det er også en god ide at få sig en paypal konto. Den kan også bruges i mange net butikker.

Se envidere under links, der er også hollandske auktionssteder der er ok.

MVH

Kommentar

Noget om at træffe det rette valg

Ja,ja, nu prøvede jeg jo bare at henvise til et sted, hvor der rent faktisk er gearkasse indmad til salg, og det er der jo p.t. ikke på hverken engelske, tyske eller hollandske auktionssider. Kan du ikke få den du vil have, så må du jo indimellem tage hende du kan få!

Med hensyn til Paypal, så er det rigtignok det mest benyttede system til penge transaktioner mellem private, men det er jo ikke en bank der står bag (det er så vidt jeg ved e-bay), og der er slet ikke tale om den sikkerhed og kontrol som kendetegner banksystemer. Hvad de tusindvis af advarsler og hadesider på nettet jo også hurtigt afslører. Så skal du handle i netbutikker, så hold dig endelig til rene kreditkort, hvis du vil være på den sikre side.

Mvh Peter...
          'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Oprindeligt indsendt af klentz Se indlæg
            Ja,ja, nu prøvede jeg jo bare at henvise til et sted, hvor der rent faktisk er gearkasse indmad til salg, og det er der jo p.t. ikke på hverken engelske, tyske eller hollandske auktionssider. Kan du ikke få den du vil have, så må du jo indimellem tage hende du kan få!

Med hensyn til Paypal, så er det rigtignok det mest benyttede system til penge transaktioner mellem private, men det er jo ikke en bank der står bag (det er så vidt jeg ved e-bay), og der er slet ikke tale om den sikkerhed og kontrol som kendetegner banksystemer. Hvad de tusindvis af advarsler og hadesider på nettet jo også hurtigt afslører. Så skal du handle i netbutikker, så hold dig endelig til rene kreditkort, hvis du vil være på den sikre side.

Mvh Peter...
            Med hensyn til pay pal har jeg aldrig haft problemer og har oprette mig på e-bay uden problemer 5min tog det, de eneste jeg har haft lidt bøvl med var pro flow men, ikke mere end at jeg ringede et par gange og fik løst problemerne.

MVH Frank

Kommentar

Ok, så er ebay lavet om siden jeg oprettede mig. Min adgangskode kom med sneglepost efter en uge.

MVH

Kommentar

gear

e-bay tager 20 sek at få password til i dag.
                Der ligger i øvrigt et "getribe" som det hedder på udenlandsk til den famøse pris af 89 "ævro"
                Jeg ved ikke om det er til den rigtige model, er der bøvl med det tyske er jeg gerne behjælpelig.

Med 2 reb i stor sejlet
                Ulrik

Kommentar

Working...
                X