Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Gummi, knastkæde

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Gummi, knastkæde

Dav...

Hvis der er nogle der ikke er ude og køre i det fine vejr....?

Hvis man gerne vil kontrollere det gummi på knastkæde strammere, og har den opbygning med en låsebolt og 6 bolte til at holde hele strammeren på plads, kan man så bare pille de 6 bolte af og trække hele pisset med ud?

Eller skal jeg igang med en størsre operation?

MVH......Thomas

knastkædestrammergummi

Hej Thomas!

Du kan godt pille strammerhuset med de 6 skruer af, men 'hele pisset' følger bare ikke med ud. Det er muligt, at du så kan få et lille glimt af gummitilstanden på skinnerne, men hvis de skal skiftes, så er det desværre en lidt større operation.

Mvh
    Peter...
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Hej Peter

Tak for det.... Jeg er lidt usikker på min kæde, men må nok bare vente til at klubben mødes igen, så jeg kan få et veltrænet ører til at lytte på den...

MVH Thomas

Kommentar

Det er altid en god idé, at holde øje med din olie og dine oliefiltre. Hvis der her findes gummi eller spor af gummigranulat, er det ofte et tegn på, at skinnerne til knastkædestrammeren er under nedbrydning.

Peter...
        'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Working...
        X