Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Foring ud og ind.

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Foring ud og ind.

Lad være med at spørge hvorfor den ene foring skal skiftes på min nyankomne cylinder fra tyskland, jeg bliver bare i dårligt humør..... Nå men ihvertfald, jeg kan sagtens få den ud med en trykpresse (skønt apparat).

Er -18 grader nok til forringen, og ca. 100 grader på cylinderen nok til at de to gerne vil forenes uden besvær, eller skal jeg hen og bruge åben ild.

Ham der lånte mig pressen sagde (ja, ja jeg arbejder på landet), han havde lige skiftet forringer i hans massey-ferguson oldtimer, her var det fryseren med -18, og den store suppegryde med kogende vand der hjalp ham.

Er det nok ?.

MVH
    Last edited by PeterR; 04-10-2007, 21:37.

køkkentjans

Cylinderblokken i ovnen, foringerne i dybfryseren (for at sikre husfreden og arbejdsroen, så vælg evt. en dag hvor moderen er på job), husk at have et par gode grillhandsker parat, så skulle de glide i som en frikadelle på en strikkepind.

Peter...
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Tak, altså indtil der er sprød svær.

MVH

Kommentar

Working...
      X