Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Den slår extra prutter i tomgang

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Den slår extra prutter i tomgang

Hvad er misjusteret når den gør det.

Der er boyer tænding på, Dunstall potter, kn filtre, ellers er den original.

Når den får lidt gas forsvinder det.

Hej Peter!

Det lyder umiddelbart som misjusteret tænding eller karburator. Jeg ville starte med at forsikre mig om at tændingen står 'spot on'.

Mvh Peter...
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Hvis nu det er karburatoren, hvad kan jeg så stille på, jeg syntes de 2 spjæld åbner lige meget i "lav position" (målt med et rundt søm ala søgeblad). Jeg kan så kun stille på tomgangsskruen. Alt er selvfølgelig nyrenset osv.

MVH

Kommentar

Så endeling, fandt ud af at det kun var på den venstre cylinder den knaldede. Tog hætterne af skiftesvis, så var der ingen knald når kun højre sad på.

Mistanken faldt så på min Boyer tænding, som ellers har givet mig lidt bedre startvillighed, og en næsten brækket fod.....

Så jeg tænkte, jeg bytter følerens ledninger og tændrørshætterne, hvis fejlen så flytter med over på højre, så må det jo være Boyer der fejler.

Men så fik jeg bare nogle kæmpe knald, den stod nu til tænding så den tændte ud gennem karburatoren eller noget lign, har oplevet at den kunne skyde hele karburatoren ud af gummi manchetten.

Hmm. Jeg byttede nu om på føler ledninger til boyer tændingen uden at bytte om på tændrørshætterne. Fejlen er nu væk.

Så konklusion, knalder den ved lave omd. så prøv at bytte tændrørsledningerne ???.

Men nu kører den uden disse knald, i øvrigt en fejl der er på mange af de HD'ere der kører rundt ude foran på vejen hvor jeg bor.

MVH

Kommentar

Om at prøve sig frem

i øvrigt en fejl der er på mange af de HD'ere der kører rundt ude foran på vejen hvor jeg bor.
          Jeg er ikke sikker på, at det er nogen god idé, at foreslå dem at bytte om på tændrørsledningerne .

Men godt at det nu kører for dig.

Peter...
          'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Working...
          X