Hej min maskine bruger lidt olie[V]. så det bliver et af vinterens projekter at få den til at lade være med det. jeg har to gange måtte fylde 3-4dl på, efter 5-600 km kørsel. det foregår på den måde at jeg fylder olie på til det øverste mærke på pinden og relativt hurtigt falder den så ned til lige over det underste mærke. jeg har derfor mine olietyve mistænkt for at være møre. ud jeres andre indlæg har jeg kunne se at folk også nogle gange skifter skraberingene på stemplet. men er det ikke kun når at der er tale om en motor der har kørt langt? det skal siges at min maskine har kørt små 37.000 i skrivende stund. så jeg vil da ikke mene at olieringene er færdige endnu, vel?
I må iøvrigt have et rigtigt fedt træf, jeg ville rigtig gerne have været med, men skal desvære arbejde alle 3 dage, det er ikke nemt at bytte weekender væk her hvor ferie perioden er startet[V] så PLEASE tag godt med billeder.
Frank T
I må iøvrigt have et rigtigt fedt træf, jeg ville rigtig gerne have været med, men skal desvære arbejde alle 3 dage, det er ikke nemt at bytte weekender væk her hvor ferie perioden er startet[V] så PLEASE tag godt med billeder.
Frank T

Kommentar