Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Starter motor

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Starter motor

Jeg har købt en xs der er næsten original men starteren ligger i en papkasse. Den skal på plads, om jeg så vil bruge den - se det er jo en helt anden sag!!!!!!!!!!
    Hvordan får man dækpladen ud?
    Skal der en pakning i?
    Er der andre ting jeg skal være opmæksom på?
    Venligst ulrik

Hej Ulrik.
    Jeg har ledt på forskellige hjemmesider for at finde et billede af en motor hvor en sådan dækplade er monteret. (Jeg har set det et eller andet sted, men kan ikke huske hvor). Umiddelbart tror jeg at pladen er sat i indefra. Hvis det er rigtigt skal krumtaphuset skilles ad. Og det ved jeg godt ikke virker særlig logisk. Under alle omstændigheder: Hvis du skal montere starteren skal der sidde en pakdåse imellem motor og starter. Skal selvstarteren bruges, er det en god ide at checke starter tandhjulets tilstand. Her skal koblingen afmonteres for at komme til. (Se evt. indlæg om "tandhjul til selvstarter". Der er måske en årsag til at starteren er fjernet.
    Men det kan jo være at andre er af en anden mening.

Kenneth[8D]

Kommentar

Hvis du afmonterer det lille dæksel med de 6stk 6mm.bolte,kan du komme til blændpladen for starteren.Se iøvrigt www.650 motorcycles.com/StarterRemoval.html mvh.sandberg

Kommentar

nærmere betegnet http:/www.650motorcycles.com/StarterRemoval.html sorry,sandberg

Kommentar

Ja, selvfølgelig skal man ind fra denne side. Ulrik, glem alt om at skille hele krumtaphuset. Det viser billedet helt klart. Og du kan også se pakdåsen. Men stadigvæk er det en god ide at se til startertandhjulet.

Kenneth

Kommentar

Working...
          X