Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Udsættere, data søges

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Udsættere, data søges

Nu har jeg efterhånden læst ALLE indlæggene igennem her inde og fundet ud af at det min maskine lider af hedder udsættere.

Det kunne jo være der var nogen der kender data for det jeg søger.

Der er K&N filtre på samt dunstall potter, det er en model D fra 77.

Det jeg søger er :

I hvilken rille sidder låseringen på spjældet, på min sidder den i rille 3 på den ene og 4 på den anden, underligt at de ikke sidder ens.

Dyssestørrelse, min har størrelse 115.

Er der nogen der har samme kombination af potter/filtre som kan huske sine data.

MVH

Hej Peter!

Låseringen til spjældet? Den er jeg ikke helt med på. Er det mon låseringene til nålene, du hentyder til? Hvornår kommer udsætterne? Hvis de først kommer ved 5k omdr., så har nålene ingen indflydelse. Derimod lyder dysestørrelse 115 lidt trangt i forbindelse med K&N luftfiltre. Jeg ville i så fald først prøve nogle hoveddyser størrelse 117.5, og så se om det ikke ville få den til at trække rent igennem.

Mvh Peter...
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Yep selvfølgelig, nålene på spjældet. Jeg prøver dit råd med større dysser, og en ordentlig rensning af karburatorene. Men jeg syntes nu den har kørt ordentligt, men jeg aner ikke hvor hurtigt jeg kørte fra thisted til roskilde den meget kolde aften i november sidste år. Siden da har jeg ikke været på motorvej og været over 100. Omdringer, ja den havde ingen ure på.

Men indtil videre tak.

Kommentar

Working...
      X