Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Gear aksel beskytter

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Gear aksel beskytter

Den lille gummibelagte plade som sidder under forreste kædehjul har ikke mere gummi tilbage. Jeg har tidligere limet noget nyt på men det slides ret hurtigt af og jeg synes ikke systemet virker godt. Har nogen af jer fundet en smartere måde at beskytte gearakslen på??

Mvh

Michael

Forslag, Bare sådan ud af det blå: et lille stykke stålrør udover gearakslen evt smurt med lidt fedt indeni. Så kan det dreje om akslen uden at blive slidt og skåner samtidig akslen. Må kunne findes i nogens brokkasse for en bajers penge og tilpasses med højteknologisk spåntagende bearbejdning (læs : nedstryger). Ingen mål er særlig kritiske så længe det kan være der.

Nold

Kommentar

Jeg fandt et link med en løsning.

http://photobucket.com/albums/v463/G...%20Dec%202004/

Mvh

Michael

Kommentar

Ja så bliver det da heller ikke flottere. Hvad koster sådan en karl? Den fås vel også forkromet?[]

Nold

Kommentar

Ja, ja, ja.......meget skal man lægge øre til.

Du troede vel helt seriøst ikke jeg ville have en stump rør, afskåret med nedstryger, siddende på min "baby"...............på den anden side..... var det ikke verdenes mest avancerede maskine (rumfærgen) de fornyligt repararede med en nedstrygerklinge og noget gaffatape???

Nå men jeg fik vores værksted til at dreje en, så den var på en måde ganske gratis

Mvh

Michael

Kommentar

Nåe ja, så er opgaven jo også temmelig overkommelig[]
            Nu sørgede du vel for at det var i arbejdstiden, så det ikke påvirker beskæftigelsestallene negativt[}]....

Nold

Kommentar

Working...
            X