Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Benzin ud ved luftfilter ???

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Benzin ud ved luftfilter ???

På vej hjem fra en ellers hyggelig aftentur,begyndte min xs´er at takte underlig og næsten ingen trækkraft have, da jeg endelig kom hjem og satte den på fod så simpelhen pisløb der benzin ud ved venstre luftfilter. Startede den så uden luftfilteret og kunne se at gasspjældet virkede ok og konstatere at der er tænding på venstre cylinder.
    Er (næsten) klar over at det er et karburator problem, men er der en af jer garvede xs´er der kan indkredse problemet.

Kan det være svømmeren der hænger eller ???????

MVH
    Allan

Hej Allan;

Det er nemlig lige hvad det kan. Det er den mest sandsynlige fejl og skyldes sikkert noget skidt der har sat sig i klemme i nåleventilen eller hvis -riden er meget slidt, at nålen eller svømmeren bare har kantet sig fast. Den sidste desperate helt-ude-i-hampen mulighed er hvis en eller begge svømmere er punkteret og fyldt med benzin. checkes ved at udtage svømmeren, lade den tørre og derefter varme den over et gasblus. Ps- husk at have pulverslukkeren klar i den anden hånd!!!!

Nold

Kommentar

Hej Nold

Undskyld min sene respons,men har først læst dit svar idag.[:I]

Problemet var (som det anede mig) svømmeren der hang, der var en grat på splitten som svømmeren hænger på.

Da karburatoren alligevel var skilt ad blev diverse o-ringe skiftet.

MVH.

Allan.

Kommentar

Working...
      X