Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Nummer på motorlejer

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Nummer på motorlejer

Er nogen bekendt med hvad div. motor lejer hedder. Fx hedder lejerne til knasten 16005 der er dog en del af de andre lejer som jeg af forskellige årsager ikke kan komme til at se hvad hedder.

Da jeg måske kunne få lejer billigere end hvad ellers er muligt gennem de normale kanaler, ville det være fint hvis nogen lå inde med leje numrene.

Mvh

Michael Sønke

Hej Michael!

Så vidt vides, skulle lige netop hovedlejerne, i modsætning til de fleste andre lejer, ikke kunne findes i nogen standardlister.
    Recessen til låseringen i kuglelejet og hullerne i yderringen til rullelejerne er tilsyneladende lavet specielt til Yamaha.

Peter...
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Hej Mikael,ikke fordi jeg skal virke klog,men jeg har tilfældigvis set på www.mikesxs.com set de numre du efterlyser.Gå ind under engine og "bladre" billederne igennem,så støder du på nogle lejenumre,som man med lidt held godt kan tyde.Men det er nok som der bliver sagt,specielle Yamaha lejer.
      Hilsen Sandberg.

Kommentar

Working...
      X