Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

hjælp, stempelringe :)

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• hjælp, stempelringe :)

Hej.
    Jeg har lige fået et nyt 750 cc cylinderkit hjem.
    JEg har aldrig skiftet sådan et før. Det er et lidt dumt spørgsmål, men jeg vil simpelthen ikke lave en fejl med dem:

Skal jeg sætte stempelringene på samme som de sidder på mine gamle stempler? Ringene minder fuldstændig om men det er jo en anden str?

Et andet spørgsmål:
    Er der forskel på stemplerne? er der et 1. og en 2. stempel?

Mvh.
    Lasse Baastrup

Stempel og ringe..

Jeg er ikke helt sikker på hvad det er du er i tvivl om, men måske kan du have glæde af at nærlæse denne tråd: http://forum.xs650.dk/showthread.php...t=stempelringe

Og med hensyn til første og andet stempel...Min beskedne erfaring siger at der ikke er forskel på stempler. Så du burde kunne montere dem der hvor det nu passer dig...Hvis det er det du mener?

Håber du kommer videre med projektet, så du kommer kørende til årets XS træf.
    Gert.
    Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
    nogen skal jo gøre det....

Kommentar

Holder XS750 klubben nogen træf.

Kommentar

ccm eller?

Hæhæ webmoster..Der var du nok lige hurtig..Meeen: hvis det skal gå strengt efter kubikstørrelse, så er der vist mange der ikke kan deltage i XS650 træffet?

Og egentlig burde den vel også hedde XS 654?
        Gert.

Kommentar

.

det var svar nok jeg fik! mange tak!
          tråden du linkede hjalp!

hvornår er der traf??

Kommentar

Træf...hvornår????

Jamen, der er jo træf den sidste weekend inden 1. juli. Ganske som altid...

Og nu sidder jeg og undrer mig lidt: Hvordan har du kunnet overse indbydelsen som ligger på forsiden?

Er der noget vi skal have lavet om på m.h.t "annoncering" om træffet?

Vi vil gerne have input, for vores træf plejer jo at være årets højdepunkt...
            Gert.

Kommentar

Øv så når jeg ikk traffet
              Har ikke mulighed for at have den samlet færdig til den tid!
              Men at jeg har overset det, er fordi, jeg altid har et vindue åbent til forummet, så ser aldrig forsiden .

Kommentar

Working...
              X