Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Utæt dæksel bagved starter

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Utæt dæksel bagved starter

Hej Folkens, Så fik jeg endelig et øjeblik til at få klargjort dyret

Jeg tænkte at jeg i år ville kigge lidt på hvor der løber olie ud.....Det viser sig at være et dæksel under gearpedalen med 6 skruer og en pakning. Det sidder på den anden side af starteren, altså på kædesiden.... Jeg ville lige se om alle skruer var spændt og det viser sig så at den ene bolt er knækket!

Mit spørgsmål går ud på om jeg bare kan skrue det dæksel af og skifte pakningen eller om der er mere i det? En pakdåse eller andet... Bare lige så jeg ikke står med en masse tandhjul lige pludselig

På forhånd tak,

Jeg forstår det er dækslet ind til starterens reduktionsgear. Du kan godt skrue dækslet af og skifte pakningen. Det vil dog være tilrådeligt at dræne olien af først, hvis du ikke vil have fedtede sokker.

Peter...
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Oprindeligt indsendt af klentz Se indlæg
      Jeg forstår det er dækslet ind til starterens reduktionsgear. Du kan godt skrue dækslet af og skifte pakningen. Det vil dog være tilrådeligt at dræne olien af først, hvis du ikke vil have fedtede sokker.

Peter...
      Tak for det Klentz, jeg går straks igang!

Kommentar

Working...
      X