Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Lyset gik...

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Lyset gik...

Hej Venner, er der et godt råd om hvor jeg skal søge:

Haft motoren ude, og er inde i rammen igen. Men nu vil positionslyset ikke tænde ved motodrift, og hornet siger ikke en lyd. Jeg har målt på sikringsboksen, og alle "kanaler" er åben. Der er ikke pillet ved kontakterne på styret eller i ledningsnettet i forlygten. Når jeg drejer tændingslåsen over på parkeringslys, så lyser for og bag fint.

Gode råd modtages!

Lasse
    $

Positionslys

Hej Lasse!

Jeg ved jo ikke hvordan din tændingskontakt er indrettet, men er du sikker på, at det "virkede" før du gik tur med motoren? Netop omkring positionslyset, er der forskellige nationale regler, så alt efter oprindelseslandet er det ikke givet, at positionslyset virker, samtidig med at der er tænding på.

Mvh Peter...
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Hej Klentz!

Jeg gik til den med andre øjne, og den ene ledning var knækket af ved påskruningen i sikringsboksen, på udgangsiden. Derfor kunne jeg måle spænding på begge sider at sikringen

Tak for deltagelsen ;o) Lasse
      $

Kommentar

Working...
      X