Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Selvstarter

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Selvstarter

Hej [!][!]
    Jeg har nu langt om længe fået monteret trykknap til selvstarteren, trukket ledninger og de er monteret korrekt (det er uoriginalt)og cyklen startede de første 3 gange perfekt. Herefter vil den højest klikke en gang ellers er den helt død, når jeg trykker på kontakten. En gang er det lykkedes at banke forsigtigt på startermotoren og cyklen kunne startes. Men det var kun denne ene gang. Der er helt nyt batteri og starterrelæ.
    Jeg tænker at det måske er kullene i startermotoren, men er ikke sikker. Er der nogen som har været ude for det samme, og har en ide om hvor jeg skal kigge, så hører jeg det gerne.

Heldigvis er der kickstarteren så jeg kan komme ud og få lidt luft i disse varme dag, men det er irriterende når det har virket før.

Kenneth [xx(][xx(]

Hej Kenneth!

Det kan meget vel være kullene der er slidte eller sidder fast. Prøv at demontere, rens og check samme.

Mvh Peter...
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Working...
    X