Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

XS 650 D fra 1977 ??

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• XS 650 D fra 1977 ??

Jeg har købt et papkasse projekt og gennem vinteren fået malet diverse dele og er nu igang med at samle vidunderet. Jeg har købt en Haynes bog men er lidt i tvivl med diagrammet til min xs. Det eneste jeg kan finde er på en xs 1977 D US. er det, det diagram jeg skal følge?? er der nogen blandt jer der er expert på området. Så send mig et tlf. nr eller en mail adresse så kontakter jeg dig.

PS tak for et kanon forum
    mvh Nich[]

N A Østergaard

Hej Nich!

Nu ved jeg jo ikke om det er en US model eller en Europa model du har. Ligesom jeg heller ikke ved om alle de originale el-dele er til stede og intakte.

Men hvis det er en US model, så ja. Hvis det er en EU model, så er det 'XS 650 standard UK model' du skal se på. Der er bl.a. lidt forskel omkring lys, positionslys m.v.

Men det er under forudsætning af at du har originalt ledningsnet samt alle el-dele, kontakter, relæer m.v.

Hvis du derimod skal til at starte helt fra scratch, så vil jeg evt. anbefale dig at gå frem efter et noget forenklet standard chopper diagram, som ikke er modelspecifikt, men som blot opfylder lovens krav og er meget mere overskueligt.

Mvh Peter...
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Så vidt jeg ved har min xs kørt i Dk hele tiden så det må jo være xs 650 standard Uk som jeg skal gå ud fra. Jeg kigger på det

mvh Nich []

N A Østergaard

Kommentar

Working...
      X