Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Er det godt nok?

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Er det godt nok?

Så fik jeg mine stumper fra Xs shoppen i Kiel! Det gik smertefrit og hurtigt! Men de 2 forrør jeg har fået er ikke helt 100% i orden...
    (headpipe - set 447 / 3L1 - partnumber: 07_0754)

Som det ses på de vedhæftede billeder, er det et lille stykke med en farveforskel i chromen på begge 2.

Og på det ene er der små sorte ridser, men tydeligt kan mærke, desuden er det lidt rust ved beslaget...

Selve røret har tydelige bøjninger(nok for at få det til at passe)...

Er det godt nok, sættet kostede 190 Euro?? Eller kan man ikke forvente mere af et uorginalt sæt til de penge?

Thomas.....
    Tilføjede filer

En ting er bøyninger for og få tilpasset anlegget, det kan nok skje med et uorginalt anlegg. Men levere ett anlegg med riper i cromingen og rust er ikke akseptabelt når det er et nytt anlegg. Her ville jeg sendt en mail til xs-shop og forlangt ett nytt anlegg. Bare sørg for og ha grundig dokumentasjon på feilene, så de ikke kommer i ettertid og sier at ingen ting var galt.

Kommentar

retur

Hej Thomas
      Der er jo tydeligt rust i samlingen. Det går slet ikke førdtegang den får lidt vand bliver det bare være. Skriv en mail med billedre til ham, den må han tage igen.
      Lad os lige høre hvordan det går.
      Hilsen Ulrik

Kommentar

Oprindeligt indsendt af ulrik Se indlæg
        Hej Thomas
        Der er jo tydeligt rust i samlingen. Det går slet ikke førdtegang den får lidt vand bliver det bare være. Skriv en mail med billedre til ham, den må han tage igen.
        Lad os lige høre hvordan det går.
        Hilsen Ulrik
        Har kontaktet ham pr. mail og han vil gerne tage dem tilbage. Spørgsmålet er nu hvem der skal betale fragt. Det er jo en 400 kroner i fragt. Det er jo næsten 1/3 del af prisen, så måske kan jeg lave en anden sweat deal med ham. Ringer til ham når han har åbent igen.

Thomas...

Kommentar

Opfølgning

Jeg har fået forrørene igen (et stykke tid siden) og med i kassen et par gratis stumper der dækkede mine fragt omkostninger. De nye rør var noget pænere og ikke rustne. Det viser sig at alle hans forrør har det lille stykke gule farve forskel rundt om beslaget...
          Når men nu har jeg fået pisset monteret og det gik ikke helt smertefrit. Det ene rør passede rigtigt godt både med bolt og flange. Men det andet var helt skidt. Selve vinklen på rørret der hvor potterne kommer ind over var så forskellig fra det andet at der blev flere cm. højde forskel på de 2 potter Det ser jo pisse godt ud bagfra! Men efter noget vold og magt kunne jeg tvinge det rimeligt på plads! Men rigtigt lækkert er det langt fra

Men sådan er det vel bare med uorginale billige stumper...

Bortset fra det er han meget flink og til at handle med dernede i Kiel....

Thomas

Kommentar

Working...
          X