Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Moment

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Moment

Hej
    jeg skal have løsnet begge gaffelben fra gaffelbroen så de små gaffelbens forlængere kommer til deres ret. P.t. rager de ca. 5 cm op over den øverst del af gaffelbroen. Det ser totalt ånsvagt ud. Bagefter skal de 3 bolte i hver side spændes igen. Og det er her mit spørgsmål kommer ind. Er der en derude som ved med hvilket moment de 2 nederste bolte og den øverste skal spændes for at holde gaffelbenene forsvarligt fast? Jeg syntes ikke, at jeg kan finde noget i min Haynes værksteds bibel.

Mvh. Kenneth
    Tilføjede filer

Hej Kenneth

Du skriver at du har Haynes. Prøv at bladre op på side 142. Se under Frame and forks specifications og Torque settings. Her finder du noget der hedder Upper yoke fork clamp bolts, Lower yoke fork clamp bolts og Upper Yoke pinch bolt. Ude til højre finder du så momenterne for de forskellige modeller af gaffelbroer.

Peter...
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Moment

Tak for hjælpen Peter. Den side havde jeg overset. Så nu har jeg lidt at fordrive weekenden med.

Kommentar

Working...
      X