Dette indlæg er skrevet for Henrik Justesen,
marlene-og-henrik@etklikherfra.dk
Hejsa her er så min debut i dette forum[
]
Jeg har desværre fået lidt bøvl med min gamle XSer (XS-2 '72)[V]
Jeg har de sidste par sæsoner haft problemer med at jeg ikke kunne starte når den havde stået lidt efter en køretur.[
!] Den skød bare bagud af karburatorerne, med det resultat at jeg er blevet 100 meter mester i at "ploppe" dem tilbage på plads efter afskydning.[^] Jeg har næsten lige fået den frem til denne sæson, og efter at have skiftet indsugningsgummi har det endnu ikke skudt dem af[}
] Men ellers er problemet det samme. Hvis jeg starter umiddelbart efter sluk igen er der ingenting, men har den fået lov til at stå lidt kan den være umulig at starte igen. De eneste livstegn der kommer er de samme skud bagud af karburatoren[?] Det er især slemt på varme dage.
Den anden dag kunne jeg så slet ikke starte og heller ikke idag, kun allerhøjst en 3-4 tændinger, hvorfter det eneste der kommer er de skud bagud. Nu er jeg ikke den store mekaniske ørn, men det lugter måske lidt af drukning[?][:0][?]
Er der mon nogle der har haft de samme kvaler og er der en løsning til afhjælpning af problemet hører jeg meget gerne fra jer derude[
]
Og da meget gerne inden weekend, så turen til Ringsted kan blive på 2 hjul[
]
Go vind derude
Mojn Just[8]
Det var ordene som du kan se ville det være lidt ærgeligt at troppe op med 4 hjul
Med venlig hilsen
Henrik Justesen
© 2003 |
marlene-og-henrik@etklikherfra.dk
Hejsa her er så min debut i dette forum[
Jeg har desværre fået lidt bøvl med min gamle XSer (XS-2 '72)[V]
Jeg har de sidste par sæsoner haft problemer med at jeg ikke kunne starte når den havde stået lidt efter en køretur.[
Den anden dag kunne jeg så slet ikke starte og heller ikke idag, kun allerhøjst en 3-4 tændinger, hvorfter det eneste der kommer er de skud bagud. Nu er jeg ikke den store mekaniske ørn, men det lugter måske lidt af drukning[?][:0][?]
Er der mon nogle der har haft de samme kvaler og er der en løsning til afhjælpning af problemet hører jeg meget gerne fra jer derude[
Og da meget gerne inden weekend, så turen til Ringsted kan blive på 2 hjul[
Go vind derude
Mojn Just[8]
Det var ordene som du kan se ville det være lidt ærgeligt at troppe op med 4 hjul
Med venlig hilsen
Henrik Justesen
© 2003 |

Kommentar