Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Spedometer skrue???

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Spedometer skrue???

Hej, igår da Yamahaen og jeg var ude og nyde det gode vejr, opdagede jeg til min rædsel at den ene af de to små skruer der holder speedometer skiven, lå og raslede rundt i bunden af speedometeret. :-((
    jeg blev helt ubehagelig til mode, ved tanken om at krænge kraven af hele vejen rundt, så glasset kan komme af og jeg kan komme ind til skruen.........

Er der nogen der har erfaring med omtalte operation??

Frank T

spedometer skrue

Shit happeds!!
    Der er kun en vej ind af med kraven ( som præsten sagde)
    Det er så godt som umuligt at gøre selv, den forrige ejer har prøvet på min!!!!!
    Jeg ved der er firmaer der gør i de dele.
    Mors bike har gjort det i instrumenter. Der er andre, søg og du skal finde.

Kommentar

Og inden du blander dansk arbejdsløn over cyklen, så kik lige på ebay.de hvad sådan et ur koster. Jeg gav 20 euro komplet sidst (nøglen manglede).

MVH

Kommentar

ja jeg har før købt et komplet sæt ure på ebay da jeg skulle have ny omdrejningstæller. Meeen det var jo en omdrejningstæller, dette er jo spedometeret som fortæller om hvor langt mcén har kørt, den ville jeg være meget ked af at skifte, så jeg håbede på at der var nogen her i vidensbanken der havde fundet de vise sten.....? således at jeg fortsat kunne beholde det originale spedometer.

Frank T

Kommentar

Forstår godt hvad du mener, men hvis det er inden for få 1000 km. på det nye ur så er det vel ok. Det behøver ikke at koste en bondegaard.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...ME:B:ONA:DE:11

Med et tryk på buddet på det rigtige tidspunkt havde du skulle giver mere i porto end for uret.
          Jeg bød 5 euro, det gik for 5,5 euro.

MVH

Kommentar

Oprindeligt indsendt af PeterR Se indlæg
            Forstår godt hvad du mener, men hvis det er inden for få 1000 km. på det nye ur så er det vel ok. Det behøver ikke at koste en bondegaard.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...ME:B:ONA:DE:11

Med et tryk på buddet på det rigtige tidspunkt havde du skulle giver mere i porto end for uret.
            Jeg bød 5 euro, det gik for 5,5 euro.

MVH
            jeg tror jeg har et
            mvh Tommy

Kommentar

Et spedometer, med gul viser? det kunne jeg meget vel være interesseret i. jeg må jo nok bøje mig for overmagten og indrømme, at det er lidt smartere at køre rundt med et, ikke "originalt" spedometer end med et der utæt, fordi jeg har forsøgt at åbne det.
              så hvis du ligger inde med sådan et hører jeg gerne fra dig.

Frank T (40853179)

Kommentar

Working...
              X